بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

سلام بانوان برتر گلم....چه خبرا...اینجا چرا سوت و کور شد پی....میدونم خیلیا تون اومدین تلگرام ولی اینجا رو هم با هم سرپا نگهداریم. باشه؟


تا حالا چندین بار صحبت شده راجب مکمل های غذایی


گفتم این بار از رژیم غذایی خودم و قرص هایی که استفاده میکنم بگم



برای سلامتی پوست. مو و ناخن ها  مکمل فوقالعاده perfectil


شبی یک عدد قرص ایمیدین 


هفته ای سه بار مکمل امگا 3


ماهی  یک هفته قرص فیفول



ابنا دوستای خوبم بر اساس نیازها بدن من استفاده میشه.پس برای انتخاب هاتون وضعیت جسمی خودتون رو مد نظر داشته باشین


نظرات 13 + ارسال نظر
mahsa پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 20:09

ممنونم عزیزم

اینطور نیست عزیزم ، شما همیشه به خواننده هاتون لطف داشتین و چه من و چه بقیه واقعا برای شما ارزش و احترام قایلیم، من و دوستان وقتی به اینجا میایم یعنی به شما اطمینان داریم شما رو قبول داریم و بهتون ایمان داریم مانا جان ، و در نهایت میدونم شما با عشق در کنار ما هستین ,چه سعادتی بالاتر از این که همیشه دلمون رو روشن میکنید و بهمون کمک میکنید ،ممنونم .

ممنون خواهر خوبم

mahsa پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 13:19

سلام مانا جان
ازتون یه خواهشی دارم دستور پاکسازی که با جعفری استفاده میشد رو ممنون میشم بهم بدین برای مادرم میخوام برای پاکسازی کیله،کاش دوباره اون مطالب مفید رو برای ماهایی که امکاناتمون محدود هست رو میزاشتین خدا خیرت بده ممنون عزیزم

چشم میزارم دوباره
بعصی وقتا فکر میکنم کلا همه منو با رژیم پاکسازی و اب جعفری به یاد میارن!!!!!

فرزانه-آبی شنبه 26 دی 1394 ساعت 15:39

سلام مانابانو . خدا قوت . مثل همیشه مطالبت عالیه.
سپاس عزیزم.
واست موفقیت های بیشتر از این رو آرزو دارم خانم گل.
قربونت فرزانه

مرسی خانوم گل

مهسامامان شنبه 26 دی 1394 ساعت 09:48

من join شدم.هوراااا

الهی شکر!!!دختر شمارت تو تلگرام شناسایی نمیشد

mina جمعه 25 دی 1394 ساعت 22:07

سلام
مرسی مانا بانو.
مانا جان همه میتونن از این قرصا استفاده کنن؟؟یا بعد از ی سن خاصه؟؟البته میدونم به نیازهای بدن هم مرتبطه.
راستی ممنون به خاطر مطالب فوق العاده ای که تو کانال میذاری

بله استفادشون منعی نداره مگر موارد خاص
مرسی دوست من

زهره جمعه 25 دی 1394 ساعت 19:01

سلام مانا جون. آخه پست قبلی منو که ثبت نکردی پس ججور اینجا رو پابرجا نگه داریم
قرص perfectil رو هرروز میل میکنی؟

چیو ثبت نکردم؟؟؟
بله هر روز یک عدد

خورشید جمعه 25 دی 1394 ساعت 13:23

مانا جان منم قرص ول وومن که خوردم دل درد خیلی بدی گرفتم و دیگه نمیتونم بخورم.پس این قرص perfectil رو جایگزین میکنم.ممنونم از مهربونی ها و زحماتت.

خواهش میکنم

سپیده پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 23:48

مانا جان بخاطر همه زحماتت ی دنیا ممنون...
خسته نباشی دوست گل من...

مرسیییی

نهال پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 12:31

مانا جون میشه لطف کنی توضیح بدی قرص ایمیدین رو چه وقت و به چه تعدادی باید مصرف کرد؟؟
میشه لطف کنی در کنار پیشنهادهای خوبت یه توضیح تکمیلیه کوچولو هم بذاری
ممنون میشم

روزی دو عدد.دستور داره توی کاتالوگ

فرناز.م چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 20:14

مانا خانم من از آخرین کامنتم خیلی پشیمونم، شرمنده روی ماهتون، نمیدونم چرا حرفای اشتباه و نامربوط زدم، عذر

نهال چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 12:12

به روی چشم عزیزم
قول میدم پرچمدار اینجا باشم

مرسی

مهسا مامان سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 13:20

سلام چند تا سوال داشتم
1.چطور میشه شمارمو بصورت خصوصی بذارم تا ادم کنی؟
2.در مورد قرص ایمیدین توضیح بدید و عوارضش
3. من قرص پرفکتیل مصرف کردم ولی خیلی خوب نبود.شاید زمان بدی میخوردم(ظهرها)چه موقع خورده بشه و اینکه اسیدفولیک هم میخورم آیا لازمه با خوردن پرفکتیل اسیدفولیک هم خورد؟

پرفکتیل واسه همه جواب نمیده.من راضی بودم ولی به جاش وقتی ول وومن میخوردم شدید دلدرد میگرفتم.
ایمیدین یه قرص گیاهیه و روند پیری پوست ب تاخیر مینداره.تقریبا به همه هم.میسازه. ففط ممکنه قیمتش مناسب نباشه برای همه
شمارت رو کامنت بزار تایید نمیکنم.ولی از طریق لینک باید ادد بشی.چون کانال از 200 نفر گذشته نمیتونم کسی رو ادد کنم.واست لینک رو توی تلگرام میفرستم خودت join شو

نهال سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 12:11

ماناجون متاسفانه من دسترسی به تلگرام و کانالو این چیزا ندارم و امیدم به همین صفحه است متشکرم که اینجا همچنان مینویسی عزیزم:قلب

ب شرط اینکه شما هم اینجا رو زنده نگه دادین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.