بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

سلام دوستان خوبم 

امیدوارم همگی خوش و شاد و ثبت باشین.آرزویی که همیشه برای همتون دارم

متاسفانه هربار میام اینجا تا مطلبی بنویسم در کنار لطف و محبتی یه تعداد دوست گلم که همیشه همراهم هستن باید چند تا پیام پر از ناراحتی و کینه و شکایت رو هم بخونم و پاک کنم و به این فکر کنم که واقعا چجوری باید نیت مثبت و انرژی خوب رو نشون بدی تا به هزار چیز متهم نشی ....    نگن تو خودت  چی هستی . ...نگن اینکه وصعیت پوستته. .... اینکه کلاهبردار و شیاد هستی و ما رفتیم عکساتون از نزدیک دیدیم واضح نیستن !!!!! و هزار داستان دیگه......

 

اقای محترمی که به اسم  آرش اینجا نوشتید با تلاش زیاد!!!!موفق شدین خانومتون رو راضی کنید که از من مشاوره نگیره بر اساس حرفای اقای دکتر هلاکویی!!!!چند جمله ساده با شما دارم.


فرمودید ایشون گفتن که هر کسی لایف کوچ هست شیاده !!!  این واقعا جای سوال نیست که دانشی که در حال حاصر داره در تمام دانشگاه های دنیا تدریس میشه کتاب داره.فدراسیون بین المللی  داره ....مربی های سرشناس دارن آموزشش میدن و تمام افراد موفق دنیا در هر حیطه ای یک لایف کوچ به طور دائمی ور کارشون دارن تا برای تصمیم گیری های بهتر کمکشون کنه.....چجوری شیادی مطرح شده از طرف ایشون بی اینکه حتی بدونن واقعا این علم.چیه؟؟؟؟؟. من کی و کجا گفتم روانشناس هستم؟ کی و کجا مشاوره ه ای برای رفع مسایل و مشکلات روحی و روانی دادم.  کی و به چه کسی توصیه ای کردم که بعدا بگه من از انجام این روش و توصیه مشکل پیدا کردم؟   چرا اینقدر بی انصاف .  چرا اینقدر تلخ.......شما که اینقدر پیگیر مسایل همسرتون هستین  واقعا متوجه نشدین که  همسرتون جنس مشکلش چیه که بهشون توصیه کنید این مشکل در حیطه کار یک روانشناس هست ؟؟؟

یک لایف کوچ روانشناس نیست.به خدا نبست و هیچ کاری و هیچ توصیه ای در خصوص مسایل و مشکلات روحی و روانی نداره.اگر تا الان علیرغم تکرار های مکرر من در کانال چنین برداشتی داشتین دیگه نداشته باشین. یک لایف کوچ با انسانها ی هدفمند مثبت و بدون عارضه روانی کار میکنه و کمکشون میکنه مسیر زندگی رو صحیح تر و آگاه تر و با انگیزه و توانمندی بیشتر طی کنن.انگیزشون رو بالا میبرد .توانایی هاشون رو نشون شون نیده و کمکشون نیکنه از بهترین و صحیح ترین راه جلو برن.همین....

 

به هرجهت خوشحالم از بودن در کنار تمام افراد نازنین و مثبتی که کمک بهشون هر روز باعث میشه به خودم کمک کنم و زندگیم هدفمند تر بشه.

به خدا میسپارمتون



در صمن دوستان محبت میکنید به من اگر عکس های تلگرام من رو به همراه  همسرانتون زیر ذره بین نبرین..نود درصد شما برای من ناشناس هستین و من حتی یکبار ندیدمتون .ولی شمابه زندگی و عکسهای شخصی من دسترسی دارین.کاش حرمت نگهدار باشیم........

نظرات 2 + ارسال نظر
نهال شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 10:30

آدم واقعا تو کار و درک بعضیا میمونه بخدا!!!

نسرین دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:15

خدا کمکت باشه من از عوض شما خسته شدم چقدر باید توضیح بدین
ان شاالله همیشه موفق باشین

مرسی عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.