بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

دستور پاکسازی

دوستانی که به کانال تلگرام دسترسی دارند پاکسازی جعفری رو گداشتم دستورش رو .

آدرس کانال تلگرام:

Telegram.me. me/banooyebartaar

با سرچ banooyebartaar هم میتونین در قسمت سرچ تلگرام وارد کانال بشین

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 01:53

سلام مونا جان خواهش میکنم رژیم پاکسازی کبدو کامل بزار .
تو کانال تلگرام فقط 5روزی که باید اب جعفری خوردو دیدم ممنون میشم اگه جواب بدین

اونو انجام بدین.بقیش رو م به مرور میزارم

شادان شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 11:30 http://www.chibegamakhe.blog.ir

لینکت کردم

سمیه دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 14:08

سلام مونا جان من خودم نیاز به مشاوره دارم.میشه در مورد نحوه مشاوره و هزینه هاش برام توضیح بدی ممنون میشم.

محبت میکنی اگر تلگرام داری اونجا بهم پیام بدی؟؟اگر نه شمارتو بزار پیام بدم بهت

نیکا دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 06:34

سلام
خیلی نوشته هاتونو دوست داشتم
لطفا ادامه بدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.