بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

وقتی بلاخره میفهمی.....

تصور کنید عمری دنبال پیدا کردن این جواب میشی که بلاخره شما چه ویژگی منحصر به فردی دارین

عمری هزار جور تست میدین  و علیرغم همه کارایی که توش خوب هستین دنبال پیدا کردن این میرسن که توی چه کاری عاااالی هستین؟؟؟

تصور کنید هزار کار مختلف امتحان میکنید و همشون خوبن ولی.....ولی صبحا بعد یه مدتی یا اشتیاق بیدار نمیشین. ...

تصور کنید کاری که بار ها و بارها و بارها انجام دادین و هزار نفر یه طرق مختلف بهتون گفتن چقدر توش موفقین اما از بس جلوی چشم تون بوده ندیدینش. ....و یهو....

یهو یه جایی که کلمه میخونی که عین فیلما نقطه هتی مختلف توی مغزتان بهم وصل میشن و بوووومب. ..... یه چیزی جرقه میزنه.یهو میفهمی. یهو آتیش میگیری انگار.یهو هزار تا چیز یادت میاد که انگار فلش بودن به سمت اون موضوع و شما ندیده بودینش.

یاد دوران مدرسین میفتین که  وقتی معلمت حوصله نداشت با حرفات ون باعث میشین کلی حالش خوب شه و تغییر کنه و بره واسه فوق لیسانس امتحان بده.وقتی ففط 10 سالتون بود

یاد وقتی کاری کردین که مادرتوم بعد از سالها شروع به ادامه تحصیل کنه و بدرخشه توی رشته جدید و بگه ففط به خاطر تشویقای و حرفای تو بود.وقتی 15 سالتونه

یاد وقتی توی دانشگاه توی انجمن دانشجوی و انجمن علمی کارتون این بود بشینید و به حرفای بچه ها گوش کنید و چیزای خوب شون و به یادشان بیارین و بهشون انگیزه و اشتیاق بدین

وقتی توی کشور غریب تک و تنها  همخونه ای کره ای و بی نهایت بی حوصلت ون رو مجبور کردین کاری رو که از بچگی توی کشورش انجام داده و توش عالیه رو راه بندازه و یک ماه صبحا به زور فرستادین بیرون از خونه و بعد همین الآن صاحب یک فروشگاه زنجیره ای توی 4 تا ایالته.....

وقتی بعد از کلی وقت ناراحتی به خاطر فوت یک عزیز  واسه آرامش  با هزار زور تونستین خانوادتون رو راضی کنید با سفر تک و تنها به هند موافقت کنن که برید و ریلکس کنید و اونجا استادتون بارها و بارها بگه تو شغلت  inspire کردن ادماست. دنبال چیز دیگه ای نرو.....و به راحتی آب خوردن این جمله رو فراموش میکنید تا سالها بعد....

وقتی توی روزنامه  مطلب مینویسین و از همه جای ایران تماس دارین ففط واسه اینکه بگن.مرسی.حالمونو خوب کردی......و هزار مورد دیگه.و در آخر وبلاگ میزنی و بلاخره کشف میکنی اونی که داره توی دلت منفجر میشه رو باید بگی و بنویسی تا حالت خوب شه.و بلاخره مینویسی و مینویسی و صدا نفر میان و میگن حالشون بهتره .انرژیشون بیشتره. به سوی هدفشون رفتن.شادترن و .......اونوقت تو میخوای از خوشحالی جیغ بکشی......

دوستای من میدونم چیزی که دارم میگم توی کشورم هنوز جا نیفتاده و این اصلا بد نیست.بلکه یه چالشه. واسه من که بدونم چقدر توی هدفم مصمم هستم.میخوام ازین به بعد تمام تلاشم و بزارم برای بهتر کردن حال خانمهای سرزمینم.ففط خانمها.چون اگر زنان این کشور شاد و پر انگیزه شن خانواده ها هزار بار تغییر میکنن و اون وقت تعریفشان از خوشبختی خیلی فرق میکنه.میخوام با حرفام حال ادما رو بهتر کنم.چیزی که  میدونم توش خوبم.میخوان به کسای ی که میخوان زندگیشان و تغییر بدن و یه کارایی واسه خودشون بکنن ولی نمیدونم باید از کجا شروع کنن کمک کنم.واسه کسایی که میخوان یه بیزینس جدید شروع کنن و نمیدونن چطور وارد شن.اصلا ظاهرشون چطوری کن که وقتی میرن واسه یه مصاحبه شغلی ظاهر شون بشه یه پوئن مثبت واسشون.به کسایی که دارن جدا میشن و میخوان یه زندگی خوب و به دور از ناراحتی و دوباره شروع کنن ک نیاز دازن یکی بهشون انگیزه بده و راه نشون بده.به خانمای که سالهاست بچه داری کردن و حالا میخوان از یه جایی شروع کنن و نمیدونن با سرمایه کمشون باید چیکار کنن........به کسایی که سالهاست درس گذاشتن کنار و میخوان دوباره یه کاری واسه زندگی شدن بکنن......این بار میخوام تک تک جمله هایی و که توی وبلاگ نوشتم و دوسش داشتین و توی گوشتون بگم و مجبورتون کنم  از جاتون ببند شید و برید بترکونید....واسم دعا کنید که به هدفم برسم  و بتونم  یک عالمه خانم شاد و پر انرژی  و موفق دور خودم جمع کنم.ممتظر تک تکون هستم.یک دنیا واسم ارزش دارید.......


بعدا نوشت:تو رو خدا....جان من ...ایمیلاتونو درست بزارین..باور کنین روزی 7 یا 8 تا ایمیل برگشت میخوره .مهری جان.دوستی که اولین نفر واسه این پست پیام گذاشتین و هرکسی که میبینه پیام فرستاده و از من خبری نیست باور کنید ایمیل برگشت خورده. یا شماره موبایل بزارید یا ایمیل صحیح.خیر ببینین

سلام به روی ماهتون

سلام عزیزای دلم.چطورین.عاااشقتونم کلی

دخترا خوب چرا واسه من ایمیل می زنید ایمیلهاتون اشتباهه اخه!!!!دوباره چک کنید لطفا.هرکسی درخواست مشاوره داده بود واسش پیام گذاشتم .اگر ایمیل ندارید ایمیلتو ن رو اشتباه وارد کردید

خب دخترای عزیزم پاییز قشنگ  و معرکه از راه رسید.دکوراسیون اتاق ها و خونه ها رو پاییزی کردین یا نه؟؟؟روتختی پاییزی.....کدو تنبل...انار ..  برگها و گل های پاییزی..... رو اوردین به خونه هاتون.....چشم به هم بزنین تموم شده ها.راستشو بخوایم پاییز  تنها فصلیه که نمیفهمم کی تموم میشه از بس دوسش دارم و هواش خوشحالم میکنه و واسم ایده اله

راستی به خاطر حجم مشاوره ها دارم جدا به ایجاد یه راه خیلی راحت تر واسه مشاوره فکر میکنم.اگر نظری دارین حتما بهم بگین

از پسرم بگم واستون که در حد وحشتناکی شیرین شده....از حرفاش.از مهربونی اش. ...از استدلال های بانمک. ...این بچه ها باعث میشن آدم پیر نشه.باهاش دارم تا جاییکه دلم میخواد بچگی میکنم.کلی کیف میده...

یه چیزی که خیلی وقته دلم میخ وآد بگم و ازش یه کم میترسیدم به خاطر چند عدد محدود آدمهای نامربوط......ولی دیگه نمیخوام بترسم اینه که دنیام توی اینستا گرام رو باهاتون  share کنم. اینستا گرام برعکس تمام اپلیکیشنهای موجود همونیه که واسه من درست شده.من دنیام پر از تصویر  و رنگه  و با عکسا حرف میزنم و کسی که عکسهایه من  رو ببینه میتو نه نگاهم به دنیا رو بشناسه و اینستا گرام دقیقا همین فضا رو واسه به اشتراک گذاشتن تصویر دنیام بهم داد.اگر کسی مایل بود ای دی اینستا شو که حتما باید فعال باشه واسم بزاره تا اددش کنم.تو زو خدا درست بزارید ای دی تون رو!!!!

از این روزا بگم که پر از درس و تلاش و بچه داری و خونه داریه!!!شدید دارم درس میخونم و یه تصمیم بزرگ و مهم توی زمینه درسم گرفتم واسه پی اچ دی.که ایشالا به موقعش میگم.کتابمو هر شب شده در حد چند خط پیش میبرم و خوشحالم که زنده ام و زندگی اطرافم جریان داره.ازت ون میخوام  علیرغم تمام شرایط شاید ناخوشایند که اطرافتونه بگردین زندگی رو اطرافتون پیدا کنید.بدون ژست بدون تلاش برای نشون دادنش به کسی .واسه خودتون واسه دل خودتون... .ادای شاد بودن و هدف داشتن در نیارید. واقعا شاد باشید.واقعا بخندید.واقعا زندگی رو لمس کنید و بدرخشید.بزارید همه چی دنیاتون رنگ خودتون و بگیره و منحصر به فرد باشه .بزارید برچسبتون  روی هر چیزی که باهاتون در تماسه باشه .مدل خودتون و داشته باشید.استایل داشته باشید.هیچکس توی دنیا الگوی شما نیست چون شرایط زندگی هیچکس مثل شما نیست.هیچکس راهی که شما رفتید رو نرفته اشکهایی که شما ریختید رو نریخته پس حق  نداره الگو باشه خودتون بگردید و بخونید و درست رو پیدا کنید و شبیه درستی بشید که فکر میکنید به شما میخوره .خودتون از ریشه بگردید هرجایی از وجودتون که اصلاح میخواد و اصلاح کنید. روز به روز جلا بدید به وجودتون.  .   خلاصش کنم نازنین های من.....بشید یه نمونه عالی از انسان .یه بانوی عاااالی .یه کسی که چشمش از  عالی بودن آرمانها و سلامتی روح و جسمش برق بزنه ...به به.چه خوشبختم من که شما ها رو دارم