بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

سللم رفقا

سلام عزیزای دلم.فقط خدا میدونه چقدر دلم واستو ن تنگ شده...من بی معرفتم شما چی؟؟؟شما ها کجایی. چه میکنید.

بابا بیاین یه ذره از خودتون بگین.رفقا قدیمی و همیشه در صحنه کجا رفتن پس.

سال نوتون مبارک....الهی در سال جدید  کلی مشکل داشته باشین.....بله درست شنیدیم. کلی مشکل داشته باشین و دانایی و درایت کافی واسه حل چالش های زندگی ات تا بزرگ بشین.بزرگ و آراااام و پر از تجربه. و زندگی رو از نزدیک لمس کنید و یاد بگیرید زندگی مجموعه تلاش ها و مبارزه های ماست. نه ی تصویر اروم و مرفه و بی هیچ دغدعه.چقدر دلم واسه نوشتن اینجا تنگ شده بود..خیلیییییی. من توی کانال منتطرتونم رفقا. بیاین اونجا تا باهم نزدیک تر ارتباط داشته باشیم.آدرسش همگی بلدین...




بیاید یه ذره معاشرت کنیم عزیزای من