بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

سلام دوستای قدیمی خودم

خیلی دلم میخواد اینجا باز پر رونق بشه و پر از گفت و گو

دل میاد باز بنویسم

فقط روزانه بنویسم

ولی نمیدونم هنوز کسی اینجا رو میخونه آیا

ایهاالناس اگر هستید یه علامتی بدید شروع کنیم دور هم

یا علی


مطالب بانوی برتر رو در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید گلای من

نظرات 14 + ارسال نظر
زینب شنبه 5 تیر 1395 ساعت 03:25

سلام مونا جان من همیشه سر میزنم و مطالب زیبا و پر از عشقت رو میخونم

مینا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 22:07

سلام خوبی؟میشه ادرس کانال تلگرامتونو بنویسید

Telegram.me/banooyebartaar

نهال یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 08:52

من که همیشه به اینجا سر میزنم از قدیم الایام تاکنون ...
عزیزم آدرس اینستاگرامت رو ندارم

سپیده شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 17:49

منم ک تا آخرین نفس باهاتم خواهر عزیرم

نسرین شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 01:10

دوستان اگه پست مربوط به تیرگی کشاله ران و داشتین بگن من ایمیلمو بدم برام ایمیل بزنن ممنون میشم .
خجالت میکشم جای دیگه ای مطرحش کنم اگه راهنماییم کنین لطف بزرگی در حقم میکنید

نسرین شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 00:38

منم هستم
منم اینجا سر میزنم مخصوصا زمانایی که احساس کنم کم اوردم یا انرژی ندارم میام و از نوشته هاتون انرژی میگیرم

مهسامامان پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 11:08

من هستم حاضر

مریم پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 08:10

سلام خوبین انشالله بله اینجا هم سر میزنیم اینجا کم پیدا بودین مجبور شدیم بیایم تلگرام

الهه پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 04:22

من قدیمی نیستم اما هر چی اینجا مطلب گذاشتی و بذاری با اشتیاق می خونم. مرسی

اتوسا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 01:42 http://rozanehayeman.persianblog.ir/

من هستم وتقریبا هر روز بهتون سر میزنم

صفورا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 00:45

سلام مونا جان.من که همیشه به اینجا سر میزنم البته به صورت چراغ خاموش.

مهسا چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 22:43

سلام مانا جون ...خوشحال میشم اگه اینجا هم از دل نوشته ها استفاده کنیم ..صادقانه بگم که خوندن مطالب شما باعث میشه کمی خانومای دوست داشتنی به خودشون بیان و برای خودشون ارزش بیشتری قایل بشن نمونه بارزش در مورد خودم استفاده از کرم ضد آفتاب بعد خوندن مطالب مربوط به اون بود با اینکه همیشه مامانم بهم میگفت ولی انگار باید از زبون شما هم میشنیدم .. بازم ممنون

یگانه چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 21:45

سلام مانا جان خدا قوت خانمی
من عضو کانال شمام و اینجارو هم سر میزنم
بابت همه چی ممنونم

گیتی چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 17:24

سلاااام.ما هستیم:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.