بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

خداوندا

پناه میبرم به تو از عیبی که امروز در خود میبینم 

و دیروز

دیگران را به خاطر همان عیب ملامت میکردم....

محتاط باشیم در قضاوت و سرزنش دیگران

وقتی که نه از دیروز دیگری باخبریم و نه از فردای خودمان.....

روز و روزگارتان به خیر و نیکی

نظرات 5 + ارسال نظر
لاله جمعه 11 دی 1394 ساعت 17:55

سلام. مانای عزیز
میشه کمکم کنی؟ من میدونم که اشکال از منه که همسرم به خودش اجازه میده ازیتم کنه خوب حرف نزنه بعد یه قهر و روز از نو به نظرت باید چی کار کنم و چه طوری رفتار کنم؟

لاله جان ماهستیم که تعیین میکنیم اندازمون چقدره و به بقیه حریم پون رو معرفی میکنیم.لطفا یه تجدید نظر اساسی درباره حریم شخصیت بکن.در ضمن هیچکس نمیتونم به ادمی که برای
خودش حرمت نفس و احترام قائله توهین کنه

فریبا پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 12:30

مانای جوون

سلام

خسته نباشی عزیزم . من از زحماتت تشکر میکنم

از اینکه هستی و نیتت انگیزه دادن به خانماس

سپاس

گزمل چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 12:40

سلام به مونای عزیزم.خداقوت.
ازت خواهش میکنم مثل همیشه متنای پر از انرژیو حالو هوای خوبو برامون بنویسی وبه کارت ادامه بدی.
یه حرفم به همه خانومای گل خواننده این وبلاگ:دوستان مونا جون تعهد ندادن ویا وظیفشون نیست که حال منوشماروخوب کنن،توی وبلاگ قبلیشون به اندازه کافی بهمون مشاوره دادن،ماهم باید مقداری توقعمونو کم کنیم،البته وبلاگ قبلی موناجون بد عادتمون کرده وفکر میکنیم قانونه که همیشه توهرزمینه ای کمکمون کنه،نگران نباشید من مطمئنم پستای پر انرژی همچنان به قوت خودشون باقین اگر ما کمی صبور باشیم.
برای تک تکتون ارزوهای خوب دارم،لحظاتتون سرشار از ارامش

سپیده دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 20:43

مانا عزیزم؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟
ناراحتی از حرفای بچه ها؟؟؟؟
من ب جای همه منت کشی کنم؟؟؟؟
بنویس هر چه زودتر،،،من منتظرتم
دوستان عزیز مانا جان همه نظراتو میخونن بد ثبت میکنن وقتی ثبت میکنن یعنی انتقاد پذیر هستن...روح بزرگی دارن واقعا....
من اگه باشم اصن ثبت نمیکنم راحت...
مانا جون همه ما رو پرتوقع بار اوردی:-D ;-)

هستی دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 13:04

مانا جان ما نه سرزنش کردیم نه قضاوت...فقط گفتیم فضا یه کم مادی شده گلم...به هر حال من دوستتم میگم نمیام عوضی یه حرفایی بزنم که...فقط گفتیم پولکی شده مادی شده .دوستان ناراحتند که میاید یه کلمه میگید میرید...چرا ناراحت میشی عزیزم.چرا از این پستا میذاری به در بگی که دیوار بشنوه...دوست نداری دیگه نه میام نه پست میذارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.