بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

لذت نوشتن  دوباره توی امن ترین نقطه دنیا:وبلاگ

وبلاگ نویسی  و وبلاگ خونی باید دوباره احیا بشه.بیاین و کمک کنین

وبلاگای خوبی که میخونین رو با دوستا تون به اشتراک بزارین

میخوایم کلی عادت خوب دوباره توی هم ایجاد کنیم

بزار هرکی هر فکری دوست داره راجبم بکنه.من نقطه امنم رو...وبلاگم رو رها نمیکنم

بازم خودمو در معرض غیر منصفانه ترین انتقادها قرار میدم.ببینم این دفعه کی قویتره. 


بانوان سر زمین من نیاز دارن یکی یادشون بندازه چقدر خوبن .چقدر ماهم

من قراره اون یک نفر باشم

دوباره یا علی......

پانویس:من وبلاگمو در بلاگفا پاک کردم و اون آدرس دیگه متعلق به من نیست.

نظرات 23 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 13:14

سلام و سپاس از حضور همیشگی شما و به خاطر انرژی های مثبتت خوشحال شدم.

گزمل شنبه 7 آذر 1394 ساعت 21:35

سلام مانا جونم.تازه دو سه پست قبلیتو خوندم.خیلی متاسفم.ولی خوشحالم که باز ادامه میدی.دورو بر همه ی ماها ادمای موج منفی حضور دارن.خودمم اینو تو بعضی گروهایی که عضو بدم دیدم ولی اینقدر رفتارمو کنترل کردم که همشون از حالت تدافعی مقابل من خارج شدن.شما که دیگه قوی تر و فهمیده تر از منی.حتما مثل همیشه عااالیو خوب برخورد میکنی.مثل همیشه دووست دارم زیااااد و با خوندن پستات اروم میشم.

الهام شنبه 7 آذر 1394 ساعت 10:19

سلام خانوم مانا
من یه سری مطلب مربوط به مراقبت از پوست تو وبلاگتون دیده بودم که دیگه نیست
خودتون پاکشون کردید؟ یا پاک شدن؟
و اینکه ایا امکانش هست بازم بزارینشون؟
ممنون

بله پاک شدن.به تدریج بعضیا شون و دوباره میزارم فایل پی دی اف شون رو هم آماده میکنم

شهلا شنبه 7 آذر 1394 ساعت 00:11

من یه سوالی دارم خیلی فکرمو درگیر کرده تو اینترنتم سرچ کردم ولی میخوام از جای مطمئنی بپرسم با توجه به مطالب بانوی برتر که مینوشتید راه حلی هم برای تیرگی کشاله ران وجود داره ؟قضیه خیلی برام بحرانی شده همه با این مسئله درگیرند یا من مبتلا شدم پیش دکتر برم؟ خیلی برام مهمه میشه کمکم کنید
مرسی

راجبش مینویسم

فرزانه-آبی پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 14:29

سلام مانای عزیزم.
بسیار بسیار از حضور دوباره ات خوشحالم و هزار بار سپاس که بازم داری واسمون وقت می زاری .
و منم جزو اون افرادی هستم که می خوام حالم بهتر از اینکه هست باشه و با بودن تو حتما همینطورم میشه ...
خلاصه بسی سپاس و عرض خوش آمد مانابانو ...
قربانت فرزانه

مهسامامان پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 11:48

سلام مانا جان من همیشه برات کامنت مینوشتم ولی کئ امنیتی برلی من باز نمیشد و نوشتم نمیرسید.امیدوارم بهتر از گذشته با نوشته هات انرژی مثبتت رو ساطع کنی

مرجان چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 23:23

تو این کشور ندیدم یه نفر مجانی در راه خدا بخواد کاری کنه ای کاش اون مطالب رو میزاشتین واسه امثال منهایی که دسترسی به امکانات شهر های بزرگ رو ندارن و حداقل اطلاعاتشون رو از طریق افرادی چون شما که قابل اعتماد هستین و مطالعاتتون منشا علمی داره بالا ببرن برای پیشبرد زندگی بهترشون علاوه بر وجود شما وجود این دوستان باعث ایجاد سوالات و ایجاد اعتماد متقابل علمی شد، به امید روزی که انسانها برادر هم باشند و همدیگر رو بدون چشم داشت همچون شما یاری کنند،با تشکر

مرجان عزیز این مطالب بدون هیچ هزینه و چشمداشت دو سال تمام در دسترس بودن.اگر هم مجبور به پاک کردنشان شدم دلیل بسیار مهمی داشت.سعی میکنم بازم به اون مطالب بپردازم.

سپیده سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 20:04

مانا جون اگه میشه زود ب زود مطلب بذار...بازم از همه تجربیات مفیدت بگو عزیزم...بذار این صفحه بدرخشه...از پارسا کوچولو بگو،،،من هر روز بت سر میزنم...

نیکی سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 19:37

یا علی ما منتظریم خانووووم موفق باشید

شهلا دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 20:59

ممنونم امیدوارم کتابتون خیلی زود اماده شه
من لازمش ذارم
اورژانسی

nadia دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 18:22

من یادداشت برداشتم

عزیزم

فریبا دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 12:40

مانا جون تصمیمت عالیه ....خیلی خوب میشه مطالبت رو به صورت مکتوب داشته باشیم . من پیشاپیش سپاسگزارم

سپیده یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 21:20

بد مدتها وقت شد مطالبتو بخونم...من هر روز خدا ب وبلاگ قبلی سر میزدم و میخوندمو و لذت میبردم...مانای عزیزم قبلا هم گفتم که شما رو جای خاهر نداشته ام دوست دارم،،خیلی مهربون هستی...الان تو این "حسودبازار" کی چیزه مفیدی یاده بقیه میده؟؟؟هیچکی...
ب هر دلیلی وبلاگو حذف کردی من بش احترام میذارم،مطالبشو حفظ شدم از بس خوندم...
منتظر مطالبه جدیدتم...
دست و پنجت درد نکنه...
پارسا کوچولو ببوس عزیزم

مرسی سپیده جان

شهلا یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 19:45

راست میگین باید یادداشت برمیداشتم فکر نمیکردم روزی پاکش کنین!!!!!
دیگه امکان برگردوندن وبلاگ وجود نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به شکل وبلاگ.نه ولی شاید شد جور دیگه ای به دستتان برسونم

الهام یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 19:41

من ادم رکی هستم ولی قصد ناراحت کردنتونو ندارم
من از مطالب این وبلاگ جدیدتون تا حالا نخوندم ولی وبلاگ قبلیتون مرجعی برای من بود به همه دوستامم با افتخار معرفی میکردم
خیلی هم ممنونم
اگه با لحن تندی نوشتم به حساب این بذارید که چه وبلاگ مفیدی داشتید که من از نبودنش انقدر ناراحت شدم

سعیمو میکنم.مطالب به شکل کتاب به دست هرکی دوست داره برسه

نازیلا یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 19:33

بازم ممنون
مانا جون باور کن من زیاد اهل دنیای مجازی نیستم ولی با خودن تکراری مطالبتون بازم لذت میبردم مخصوصا وقتی خاطره ای رو تعریف میکردین
قطعا شما صلاح خودتونو بهتر میدونین ولی صد حیف به من که یادداشت برداری نکردم
فقط نظر شخصیه اگه جسارت نباشه من هر وقت اینجا میومدم از همین پیوندها به وبلاگ سابقتونم سر میزدم مطالب گذاشته شده در اونجا واقعا بینظیر بودن
من زیاد از این کارا سر در نمیارم ولی کاش دوباره وبلاگ سابقتونو تا اخر همین سال در اختیارمون بذارید

سعیمو میکنم.به شکل کتاب به دستتان برسه

مهشید یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 14:41

همینه من از مونا همین انتظار رو داشتم موفق باشی

فریبا یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 13:11

سلام مانا جون

چقد تو ماهی که همچین رسالتی رو بعهده گرفتی ، من ممنونم عزیزم از تمام زحماتت

شهلا یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 13:08

درسته مختارین وبلاگ خودتونه ولی چه اشکالی داشت ماها هم از مطالب وبلاگ استفاده میکردیم اگه از اول نبود اصلن ناراحت نمیشدم ولی دوست داشتم منم از مطالب بانوی برتزر بهره میبردم
چی شد یهو تصمیم به این کار گرفتین؟
احساس کسی رو دارم که چیزی رو از دست داده
کاش نظر خواننده هاتونم میپرسیدین

اون مطلب دو سال در اختیار بودن.اگر مفید بودن قطعا میتونستین یه یادداشت بردارین نه؟؟

barbie(parisa_masoud10:insta یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 11:53

من تنها وبلاگی که خیلی برام مفید بود وبلاگ یک فصل سومی که تو بلاگفای شما بود
راجبه اعتماد بنفس
اعتماد بنفس واقعیو بهم داد ینی
خیلی خوب بود
هرکی اعتماد بنفس نداره بهش پیشنهاد میدم این وبلاگو بخونه تا اصولی اعتماد بنفس بگیره نه اینکه با اعتماد به سقفش زندکی کنه و یه روزی از بین بره

http://yekfaslesevomi.blogfa.com/category/3?p=2

الهام یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 10:14

هر وقت خواستی اینجا رو هم بلاک کن

تشخیصش رو به عهده خودم بزارین لطفا.نیاز بشه حتما

هستی یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 10:10

سلام
مانا جون کاش پاک نمیکردین من هنوز از اونجا استفاده میکردم اخه چرا مانا جون دلیل خاصی داشت
من خیلی ناراحت شدم
مطالب اونجا رو میخوندم هم به خواهرم میگفتم هم خودم قصد داشتم عملی کنم مانا چرا پاک کردی عزیزم؟

بله قطعا دلیل خاصی داشت!!!!!! وگرنه آزار ندارم که.اون مطالب دو سال اونجا بودن.میتونستین یه یادداشت بردارین اگر واقعا واستون مفید بود

نازیلا یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 10:02

این همه زحمت کشیدید چرا اخرش پاک کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطالب بلاگفاتون واقعا ناب بودن
من هنوز ازتون درخواست داشتم مطالب پاک شده رو برگردونین

اگر امکانش بود به شکل پس دی اف در اختیارتون قرار میگیره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.