بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

کانال بانوی برتر

دوستای خوبم ...خانمهای گلم

اینم لینک 

.....داستان لایف کوچینگ  و بانوی برتر رو قراره اونجا هم ادامه بدیم. منت به من میزارین اگر اونجا هم کنارم باشین     به  دوستانتان و همه خانمها معرفیش کنین

Telegram.me/banooyebartaar

با جستجوی banooyebartaar هم.میتونین پیدام کنید

پا نویس:دوستای من؛ من روانشناس ...روانپزشک ....متخصص پوست نبودم و نیستم.اگر حتی یکی از پستای من رو میخوندید متوجه میشدید.

تخصص اصلی من بیماری های عفونیه .گرایش دکترام پزشکی مولکولی ه.دوره تخصص ی طب سنتی رو در دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران گذروندم.دوره کامل مراقبت از پوست رو هم ایالت مریلند در مدرسه پوست  و موی مدی کر گذروندم.الان تحت نظر یکی از بهترین اساتید  life coaching دارم این دوره رو میگذرونم و رو به اتمامه.... سه ساله دارم مشاوره تعیین و متعادل سازی مزاج.مراقبت پوست و مو و اخیرا لایف کوچینگ رو انجام میدم.اگر درین سه زمینه میتونم کمکتون کنم خوشحال میشم از صحبت باهاتون.در غیر این صورت تقاضا نیکنم هرچیزی که به فکرت ون میرسه نگین و فضا رو مسموم نکنید.هیچ کامنت ناخوشایندی دیگه هرگز تایید نمیشه

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 21:50

مانا جون پیدا نمیشه ادرس تگرام...
خیلی ذوق داشتم ولی الان ک نمیشه خیلی ناراحتم!!!
چکار کنم؟؟؟؟:-( :-( :-(

چراااااا.ببین توی قسمت سرچ banooyebartaar رو بزن. پیدا نیشه

سپیده یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 21:38

هزار افرین ب این همه تلاش!
صد افرین ب این قلب مهربتون!
و آفرین ب اینکه کامنت های ناخوشایند رو تایید نمیکنین!
من به شخصه ناراحت میشم از بعضی از کم لطفی های دوستان در حق شما....
پارسا کوچولو ببوس هزارتا

فریبا یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 21:18

من که کانالتونو به دوستام معرفی کردم
باشد که رستگار شیم...

مرسی دوست گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.