بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

پست موقت

عزیزان حرفای پست قبلم به معنی تعطیلی اینجا نیست.فقط باید مینوشم تا این انرژی منفی از وجودم خارج شود.وبلاگ بانوی برتر مانا همچنان به قوت خویش پابرجا ست. 

نظرات 6 + ارسال نظر
سایدا شنبه 30 آبان 1394 ساعت 09:01

سلام مانا جون.من از وبلاگ قبلیت همراهت بودم.اون موقع تو بدترین شرایط روحی بودم.شوهری که درکم نمی کرد و حرف همدیگه رو نمیفهمیدیم و خانوادش که افتاده بودن به جونم و اذیتم میکردن.اون موقع حتی فکرشو نمی کردم که یه روزی به ارامش الان برسم.چون یه خانواده ای داشتم طلاق برامون خیلی زشت بود.ولی دلمو زدم به دریا و واسه داداشم از اذیاتشون گفتم و اونا همه حمایتم کردن و خداروشکر نجات پیدا کردم.
الان شروع کردم به ادامه تحصیل و ارشد میخونم.سرکار میرم و شادم.هرروز خداروشکر میکنم به خاطر زندگیم و تولد دوبارم.
میخوام شادتر بشم و انشاالله تو انتخاب بعدیم روت حساب کنم دوستم

fatima پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 09:49

دنیا و آدماش عوض شده مانا جون.
منم ازین ضربه ها خوردم .
امیدوارم همه عزیزان به دنیای مجازی و انسان های توی اون اعتماد نکنن و بیشتر مراقب باشن.

اینم واسه اینکه بازم داری مطلب میذاری.
همه مثل خودت پاک و صادق نیستند عزیزم.
مواظب خودت باش .

مریم از اصفهان چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 19:40

سلام مانا جون امیدوارم حالت خوب باشه مانا جون راستش بهم گفته بودی پیام بزار برام ،در راستای اینکه بهت گفتم درسم تمام شدهه 2 روز در هفته نقاشی درس میدم و فوق لیسانس ریاضی ام ، راستش خیلی خسته ام روحیه ام را ازدست میدم مانا ایمیل هم هست میتونی اونجا هم اگه وقت داشتی برام پیام بزاری هر جور خودت صلاح میدونی عزیزم ببخشید وقتت را گرفتم

پرواز دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 11:23

بانوی مهربان،،چه خوب کردین این پست موقت رو گذاشتین خیلی دلم گرفت از خوندن پست قبل،امیدوارم همه چیز زود روبراه بشه و همیشه خوب خوب باشین

سحر دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 11:14

خداروشکر. بسیار خوشحالیم

سمیه دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 00:44

هورااااااااااااااا .اخ جون امیدوارم این وبلاگ سالیان سال ادامه دار و پایدار بشه البته زیر سایه مانا جان.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.