بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

تقاضای کمک ....

عزیزان همیشه همراهم

از دوستان ساکن تهران آیا کسی هست که بتونه یک سالن اجتماعات یا اتاق کنفرانس شرکتش رو برای دو ساعت برای برگزاری کارگاه اختصاص بده.تعداد 10 الی 15 نفر خانم هستند.

اگر بین شما کسی این امکان رو در اختیار داره خودش میتونه به رایگان در کارگاه شرکت کنه.موضوع کارگاه رو به زودی اعلام میکنم .

ممنون میشم با تلگرام یا پیام خصوصی بهم اطلاع بدین.

نظرات 14 + ارسال نظر
مهرسا یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 14:27

چرا ؟؟؟ حذف شد؟؟
من دلم می خواد ی بار دیگه مطالبشو بخونم

مهرسا شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 23:22

سلام مانای عزیز
ادرس وبلاگ قبلیت چی بود؟

وبلاگ قبلی وجود نداره دیکه .به رحمت خدا رفت

زهره جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 18:40

من کم کم داره حس نامرئی بودن بهم دست می ده
سه بار کامنت گذاشتم تا حالا اما منتشر نشده!

عزیزم کامنت نداشتم ازت.وگرنه دچار کامنت خوری نیستم که....!!!

نهال پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 09:33

هووووراااا عالی میشه مانا جون هروقت به ما افتخار بدی عزیزم به دوستانم هم اطلاع میدم

حتما میگم بهت
شاید اولین کارگاه رو اونجا برگزار کنم.اگر تونستی به دوستات بگو و به من بگو چند نفر مایلن

مهسامامان پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 09:20

یه نظرم داشتم راجع به تلگرام.خوبه که خیلی چیزا رو یادآوری میکنی مثلا دورچشم.کرم دست.قرصا ولی این رویه رو بیشتر کن مثلا بگو چای سب امروزتونو یادتون نره یا حتی مرتب کردن خونه یا مهربونی با خانواده.منظورم اینه که ریزتر بشه و تو پستای مختلف توی طول روز باحالتره
قربااااااانت.آلوئه وراتو بخور.(مثل جناب خان)بای بای

چی بگم بهت دختر.چشم.میزارم

مهسامامان پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 09:16

اول از همه
بعدشم من 35 سالمه یه آبرسان و یه ضد پیری میخوام.به نظرت لایه بردارم در حین این کارا بزنم تا واسه عید بتونم به پوست ایده الم برسم؟واسه لایه بردار چه مارکی خوب هست که خیلی هم گرون نباشه؟
دارم تند تند فکر میکنم یهو بپرسم یه بار عصبانی بشی
بعدشم داشتن یه پوست و موی خوب روی لایف استایل خیلیییییییییییییییییییی اثر میذاره عزیزم

فاطمه چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 14:52

سلام مانای عزیز من به واسطه خواهرم با وبلاگت آشنا شدم برنامه پاکسازیت رو به دقت خوندم الان هم دو روزه دارم انجامش میدم صبح ناشتا جعفری رو میخورم سه چهار ساعت بعد هم دمنوش رازیانه رو ناشتا میخورم بنظرت تداخل ندارن این دوتا ؟مشکلی تو برنامه پاکسازی به وجود نمیاد؟دمنوش رازیانه رو 5روزه دارم استفاده میکنم هیچکدوم هم برام مشکلی به وجود نیاورده خدا رو شکر.ممنون میشم راهنماییم کنی

دمنوش رازیانه رو شبها قبل خواب بخورید ترجیحا.بعد پاکسازی باشه بهتره

نهال چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 10:08

من بیصبرانه منتظر خبرهای جدیدت هستم
من بچه شمالی ام ساکن رشت

خیلیم عالی.شاید یه سر اومدم پیشتون. ....دیگه کی ساکن رشت هست اینجا؟؟؟

مهسا مامان چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 08:51

مونا جون یه استثنا قایل شو بابا جوابت خیلی حیاتیه.آخه کجا بپرسم آخه دیگه بحث پوست موستی نداریم فعلا.پلییییییییز

چرا آیکون گریه نداره اینجا.کشتی منو تو دخترم!!!!!
دقیق دونه دونه بگو چی میخوای بقیه دوستانم بگن یه پست کامل میزارم. ولی واقعا دیگه توی پستای لایف کوچینگ ازین کامنتا نزارید. خب؟؟؟؟

سپیده سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 20:34

مانا جون ممنون از همه تلاشت برای پیشرفت ما خانما...
پارسا کوچولو ببوس هزارتا

مهسامامان سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 12:57

مونا جان امکان داره دور چشم و آبرسان برای انواع پوست رو معرفی کنی و بگی چه مارکی بخریم.فقط نگو سوال تکراریه قبلا جواب دادم و ازین حرفا و اینکه استفاده از آبرسان باعث جوش زدن نمیشه و چه موقع باید استفاده بشه

خدایی این سوال جاش توی این پست بود؟؟؟!!!!!!
در ضمن شونصد بار یه این سوال حواب دادم خوووووو .......D!. !!!!!!!

نهال سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 08:21

ماناجون گفته بودم من دست رسی به تلگرامو کانال ندارم
واسه همون هرروز به اینجا سر میزنم

آخ راست گفتی نهال.هر خبری اونور بشه اینجا هم میگم چشم
راستی ساکن کدوم شهر هستی

مهسا مامان دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 12:54

سلام. من همراهت هستم و این باعث شده تو این سرشلوغی حداقل دورچشمم یادم نره.راستی چطور میشه تو تلگرامت پیام گذاشت.اعضاء که دیده نمیشن!

زیر خیلی از پستا ای دی خودم هست مهسا

نهال دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 08:08

خوش بحال تهرانیا

نهال جان اگر کارگاهی برگزار شه فیلم کامل رو برای عزیزان ساکن شهرستان حتما نیفرستم.توی کانال همراهم باش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.