بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

سلام دخترا

ازتون تقاضا دارم اول تلگرامت ون رو به روز کنید بعد وارد لینک بشین.

میتونین با وارد کردن banooyebartaar در قسمت سرچ تلگرام گروه رو راحت پیدا کنید.میتونین هم واسم شماره بزارین لینک مستقیم رو توی تلگرام بزارم براتون.

راستی دوستای قشنگم

به خاطر چند نفر از دوستای خوبم که دانشجو هستن و هزینه کامل مشاوره واسشون اسون نیست پرداختش.....هر هفته دو شنبه ها به دو نفر مشاوره با نصف هزینه انجام میشه .ازتون تقاضا میکنم اگر امکان پرداخت هزینه رو دارید اجازه بدین بقیه دوستان از این امکان استفاده کنن.

مرسی از همتون

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 22:58

مونا جان من امشب هر کاری کردم ک بیام تو گروه نشد ک نشد...
خیلی ناراحتم :-(

سپیده یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 22:51

مونا جون من امشب هر کاریو انجام دادم ک بیام تو گروه نشد ک نشد...
خیلی ناراحتم:-( :-( :-(

واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم!++از هر کسی هم سوال کردم گفتن لینک درسته. همهو هم دارن با موفقیت ادد میشن..نمیدونم مشکل شما چی.حتما ایراد از ورژن تلگرانه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.