بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

و اینگونه لایف استایل خود را تغییر میدهیم

سلاااام.یک دنیا خوشحالم فرصت پیدا میکنم تند تند واستون بنویسم.نوشتن توی کانال تلگرام بی نهایت عالی بوده   و موتور نوشتن منو راه انداخته.امیدوارم شماها هم خوب و سرشار از امید باشین.

یکی از سوالهایی که توی ایمیل ها ریاد میبینم و چند تا مشاوره اخیرم تا حدی در همین راستا بوده اینه که چجوری لایف استایل مون رو تغییر بدیم.واسه همین تصمیم گرفتم کلا یه پست رو بهش اختصاص بدم ب شرط اینکهدشماها هم ازین بی حالی و سکوت در بیاین دیگه!!!چه وضعش اخه....خواننده هم اینقدر ساکت و بی حال؟؟؟؟؟؟؟

ببینین اصلا لایف استایل چیه؟؟؟؟شیوه زندگی روتین شما !!!!!

خب این روتین قشنگه؟؟موثره؟؟؟باحاله؟؟؟اگه یکی واستون داستان زندگی الان تون رو میگفت  چقدر دلتان میخواست جای ا لاان خودتون باشین ،، ؟؟؟؟،،اگه جوابا مثبته که هیچ...دست به لایف استایل تون نزنین و بزارین همینجوری بمونه که گل کاشتین و الان آدم موفقی هستین و تبریک.....

اما.....اما.....اگر قیافتونوالان یه وری شده و کلا تصویر خوب و باحالی جلوی چشمتون نیومد از تصور روزمره و عادات زندگیتون    .....وقتش دست به کار بشین.از شیوه خواب و بیداری تا خورد و خوراک ....تا مراقبت از بدن و سلامتی ...تا معاشرت تون با خدا و خلق خدا رو باید تغییر بدین......

 که چی بشه؟؟؟ که شادتر و موثرتر و سالم تر و زیباتر و موفق تر باشی خانومی......از زندگیت لذت ببری...ببینی که چقدر  قشنگ زندگی کردن عالیه.....که چشمات برق بزنه ملکه من.....

اگر تا لنگ ظهر میخوابی      ........ زود بیدار شو!!!!!

اگر وقتی میشین ی پای غدا نمیشه بلند ت کرد...... رژیم سالم خواری بگیر 

اگر به جز مهمونی لباسا و سر و وضعت ژولی پولیه. .....خب عوض شو..


اگر هزار ساله میخوای به کلی کار عقب افتاد برسی .  .....الان وقتشه نه هیچ وقت دیکه..

اگه کلا با این زنی که هر روز توی آینه میبینی حال نمیکنی.....وقتشه یه کاری بکنی واسه خودت.

همه ما کار درست رو بلدیم....مشکل عمل نکرده. امروز به اون چیزایی که یه هم ه داری میبینی و میخونی عمل کن.بزار فردا با لبخند شروع شه.

از لایف استایل زیباتون..از کارهای منحصر ب فردتون واسم بگین.منتظرم دخترا.....

شاد باشین


کانال تلگرام رو یادتون نره....بیاین دنیا رو با هم بترکوووونیم

@banooyebartaar 

نظرات 15 + ارسال نظر
Reina یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 19:02 http://graceful.mihanblog.com/

مونا جون مشاوره عـــــــالی بود .
یه دنیا ممنون

چقدر واسه تغییر کردن نظریه هست .
یه عده میگن آروم آروم هر تغییر 20 روز طول بکشه و این چیزا
ولی من فکر میکنم همین الآن با تمام توان باید شروع کنی .

لیلا یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 12:47

سلام
ایکاش نوشتن اینجا رو رها نکنید، مثلا نکته های اصلی رو اینجا هم قرار بدید، هر دو پیش برن

باور کن زمان کم میارم.ولی چشممممم

زهره یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 01:42

و واقعا ممنون بابت اینهمه اطلاعات و زحمت و وقت که خالصانه در اختیارمون قرار میدی. منم سعی می کنم در زمینه کاری خودم اینکار رو انجام بدم

زهره یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 01:39

سلام مانا جون. من همیشه وبلاگ شما رو می خوندم قلم شیوای شما آدم رو جذب میکنه. عضو کانال شدم.واقعا ممنون از کانال خیلی عایهههه. میشه به دوستامم عضو کنم؟حالم رو جا اورد. یه مدت به علت اینکه درگیر تز پایانی بودم به وبلاگ سر نزدم. الان اومدم میبینم وبلاگ پر پر شده. شوک شدم عید عروسی برادرمه و منم یه مدت بخاطر فشار زیاد کاری و درسی به خودم نرسیدم.الان تا عیدچگونه بدرخشم؟چگونه پاکسازی کنم؟ متاسفانه یادداشتهام رو پیدا نکردم فقط یه چیزایی تو ذهنم مونده. چطور میشه به نوشته ها قبلی شما دسترسی پیدا کنم؟
مرسی

بله که میتونی هر کسی رو دوست داری به کانال دعوت کن.توی تلگرام بهم.پیام بده دقیقا به چه اطلاعاتی نیاز داری

فاطمه چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 22:28

سلام ممنون که هستین .من تو یک سال گذشته کارهایی رو شروع کردم مثل برنامه ریزی روزانه و هفتگی و یا عضو انجمن fly ladyشدم ولی خوب مثل موج سینوسی عمل میکنم یه روز خوب یه روز بد چکار کنم که عادت ها در من نهادینه بشه .در ضمن خیلی به سحر خیزی علاقه دارم ولی میمونم که صبح زود چیکار کنم به خاطر همین هم هنوز موفق به سحر خیزی نشدم.

میدونستی خیلی ها مثل تو هستن؟؟ این موجسینوسی دقیقا عامل نرسیدن به موفقیت و زندگی دلخواه.هست.قراره کاری کنیم که بتونیم کنترل کنیم این حالتو.میخوام بدجنسی کنم و بگم با لایف کوچینگ درست میشه این وضعیت

نیکا چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 13:30

راستی
به دوستانی که نتونستن وارد کانال بشن بفرمایید لینک زیر رو در مرورگر شون تایپ کنن
https://telegram.me/banooyebartaar

الهی خیر ببینی

مهسا مامان چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 10:58

سلام.منم از لای استایلم خسته شدم.نمیدونم وقتم چطور میگذره که میبینم دوباره صبحه و دارم لباس میپوشم بیام سرکار.البته با یه بچه کوچیک زندگی خیلی سخته.من همیشه خستم خسته ی خسته
راستی من هرچی تو قسمت سرچ میزنم no result میده.نکنه اشتباه میزنم

مهسا جان دقیقن بزن banooyebartaar
یا اینکه اصلا شمارتو بزار اددت کنم

نهال چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 08:42

مهاجر چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 02:27

سلااام. نمییابیم شما رو در تلگرام

ای بابا.ببین شمارتو بزار خودم اددت کنم

نیکا چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 01:16

مانا جون
من چند وقتیه کارهایی رو که میخام وارد روتین م بشه هر روز رو کاغذ می نویسم
تا حالا چند تا کار رو تونستم وارد روزمره م کنم
بسیار خوشحالم که شما در کنارم هستید
ممنون از این همه انرژی
انشالله هزاران برابرش به خودت برگرده

مشتاقانه منتظر نوشته هاتون هستم

مرسی نازنین

شادان سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 23:52 http://www.chibegamakhe.blog.ir

مانای نازنین. ممنون از اینکه با وجود مشغله هات زمان میذاری و جواب میدی. به جای نقطه یه اسم مستعار واسه خودم انتخاب کردم.شادان. که امیدوارم تو زندگیم نمود واقعی داشته باشه
مرسی از همراهیت

سپیده سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 22:30

مانا جان من شمارو تو تلگرام پیدا نمیکنم دارم دیوانه میشم!
اووووووووووف
چکار کنم؟؟؟؟

ببین شمارتو بزار اددت کنم

لیلا سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 19:50

سلام
چه خوب
ولی یه وقتایی خسته میشم از مسیر و سطح انرژیم میاد پایین و نمیدونم چه کنم

بیا تو کانال.کلی توضیح دادم

.... سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 15:59 http://www.chibegamakhe.blog.ir

چقد انرژی میدی عزیزم. من امروز صبح داشتم به همین فکر میکردم. به اینکه باید بلندشم و زندگیمو درست کنم. فکر کردم باید از ظاهر زندگیم شروع کنم. خونه رو تمیز کردم. و یه شام سالم برای شب اماده کردم.کلی کار عقب افتاده هم مث شستشوی لباس و اینا انجام دادم. اها.در تمام این مدت هم پیمزلر فرانسه گوش میکردم و باوجود اینکه خیلی وقته افتاده بود امروز چیزای جدیدی یاد گرفتم. الانم یه وقت با ارایشگاه هماهنگ کردم چون باید به ظاهرم هم برسم. خب منحصر به فرد نبود. اما گفتم

عالی بود .چرا اسمت نقطست دوستم؟؟

زهرا سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 15:55

سلام مانا جونم.خوبی؟من این روزا درگیر امتحانات پایانترمم هستم.ترم اول ارشدم ،امتحانام یکی شانزده و نیم شد یکی هیجده تا حالا.اون شونزده بدجوری ناراحتم کرد اصلا مریض شدم چون واقعا عالی خونده بودم.جونم برات بگه امتحاناتم تموم شسه باید چهار پنج تا مقاله رو تموم کنم بفرستم.از طرفی این دو روزه درگیر از شیرگرفتن کوچولوم هم هستم.بازم میام میگم.فقط چاره این خوابیدنه چیه؟من بلغمیم هستم.

خب با توجه ب مزاج کمی طبیعیه.ولی تنظیمش کن با شب زود خوابیدن که مقدار زیادی با زود خوابیدن جبران کنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.