بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

خطاب به بانوان برتر سرزمینم....

عمر نوشتن من خیلی خیلی قدیمیتر ازین وبلاگ است.سالها خبرنگاری و روزنامه نگاری و بعدش نوشتن در نشریات و بعدش مقاله تخصصی و ترجمه کتاب و ... سالها نوشته ام و برای مخاطب هم نوشته ام.پس مخاطب را می شناسم و سلیقه و علایقش را.اگر بخواهم میتوانم اینقدر مخاطب پسند بنویسم که آمار 21 هزار نفری رشد تصاعدی داشته باشد و بعد بیایم اینجا و به فالوور هایم و قدرت قلمم افتخار کنم.اما در همه این سالها یک نکته طلایی را یاد گرفته ام و آن این ست که نوشتن اول باید قلب و روح خودم را شاد کند

اینکه من مهمترین آدم زندگی خودم هستم و هیچ چیز جای رضایت شخصی مرا نمیگیرد.پس اگر سبک نوشته‌هایم با علم کامل به سلیقه مخاطبم و کامنتها تغییر کرده  حتما و حتما دلیل و منطق خاصی داشته....

نازنین های من....من ...مونا یا همان مانای شما .....عاشق.خواننده هایم هستم و خواهم بود .....سالها بدون هیچ چشمداشتی نوشته ام و باز هم خواهم نوشت.منتی بر هیچکس نیست چون نوشتن زبان روح من است.تقاضا میکنم خواهرآنه. ..کنارم باشید. برنامه ها و مطالب فوقالعاده ای در راه هستند.بگذارید با زمان کامل و فراغ بال آرزوهایم را عملی کنم و نتیجه اش را برایتان بگویم. ......اینجا را به جایی برای قضاوت و سرزنش تبدیل نکنیم. اینکه کسی در وبلاگ شخصی خودش تبلیغ کار شخصی خودش را میکند شرافتمندانه ترین روش تبلیغ است.آن هم برای مشاوره ای که دانش و آگاهی پشتش قرار گرفت.....نه صرفا یک بازار گرمی خالص.من و سایر بلاگر ها را با هم.مقایسه نکنید.ایده و روش هرکس شخصی و محترم است......مطالب بانوی برتر به زودی به رایگان مثل قبل و حتی با قدرت تر اینجا خواهند بود. ففط به من زمان بدهید. ....با الفاظی مثل اینجا پولکی شده تمام شور و اشتیاق کار خالصآنه را از من نگیرید. صبور باشیم....مهربانتر باشیم......قلبمان را پاک کنیم......

من .مانا....عاشقانه دوستان دارم.میخو اهم باشید و دلگرمم کنید..میخواهم حتی اگر از من دلخور شده اید دست دوستی مرا بفشارید و با روی باز برگردید....قرار است کنارهم  کلی اتفاق های خوب را تجربه کنیم.تنهایم نگذارید.

ببشتر از قبل چشم امیدم به شماست. وبلاگ ماجراهایی این روزهای من رسما به نام "بانوی برتر" تغییر نام داد.به دوستانتان معرفیم کنید و کنارم بمانید.....

نظرات 14 + ارسال نظر
مهسا مامان دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 13:55

سلام مونا جان.فکر کنم نظر قبلی من برات یه سوء تفاهم بوجود آورد.من فقط نظر و حس و حالم رو برات نوشتم تا برای بهبود کار یه تلنگر کوچیک بهت بزنم.ولی فکر نمی کردم اینقد ناراحت بشی.به هر حال منم دست دوستیت رو دوباره میفشارم و امیدوارم تو کارت موفق باشی.منتظر نوشته های جدیدت هستم تا دوباره نوری که از نوشته هات قبلا قلبمو گرم میکرد توی نوشته های جدیدت دوباره برگرده

سعادت دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 00:45

ماناى عزیز من هم دو سالى هست که مهمون وبلاگتم و همچنان از سرزدن به خونت لذت مى برم.

سپیده یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 21:34

باز من دو روز نت نداشتم نتونسم سر بزنم خبرای جدیدی شده؟؟؟؟اخ جووووووون ک مطلب گذاشتین.
خداشکر ک خوبین مانا جون...
خیلی خیلی دوستتون دارم...خیلی انرژی میگیرم وقتی مطالبه جدیدتونو میخونم...
منتظر خبرای خوبتون هسم:-)

فریبا یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 20:54

مونای عزیز من از خواننده های قدیمیه وبلاگتم
تا الان بودم, بعد از اینم کنارت میمونم چون بعضی از حرفات واقعا حالمو خوب میکنه
امیدوارم به همه اهداف و آرزوهات برسی

Reina یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 11:14 http://graceful.mihanblog.com/

میدونی مونا جون من عــــــاشق خودت و نوشته هاتم .
نمیدونم چرا ازت انتقاد میکنن ؟
ولی اگه کسی مثل من برای مشاوره توان مالیشو نداره ، حق نداره تو رو سرزنشت کنه .
ازت ممنونم چون با قلمت به من امید دادی .
و من جراتشو پیدا کردم تا وبلاگ خودمو داشته باشم .
تجربه متفاوتیه برام .
ازت ممنونم نازنینم .

واست از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم.پستای آینده رو حتما بخون

سیــما شنبه 12 دی 1394 ساعت 19:16

تا جستنی نوعی دگر ره رفتنی طرزی دگر
پیدا شود در هر جگر در سلسله آهنگ‌ها

شما همیشه باشید.

نیکی شنبه 12 دی 1394 ساعت 16:38

ان شالله در کنار هم تغییرات مثبت رو هر چه زوتر حس کنیم
ارزوی موفقیت میکنم برای همه بانوان برتر علی الخصوص شما مانای عزیزم

گزمل شنبه 12 دی 1394 ساعت 13:38

سلام مونا جونم،مثل همیشه باهاتم وقدر دان زحماتت.درپناه حق.

فرزانه-آبی شنبه 12 دی 1394 ساعت 13:22

سلام مانای عزیزم . چطوری؟
به عنوان یه دوست بهت می گم که کسانی که وبلاگ تو رو قبل از این خوندن می دونن که تو چقدر دوستانه و بی منت بهمون آموزش هایی دادی که جای دیگه باید واسش کلی هزینه کنیم . پس دوست گل من ، خودتو واسه خاطر اون دسته از خواننده هایی که طبق عادت کم لطفی می کنن ناراحت نکن. امیدوارم مثل همیشه شاد و پر انرژی مثبت باشی . منتظر مطالب جدیدت هستیم.
من باهاتم .
ارادتمند فرزانه .

لیلا شنبه 12 دی 1394 ساعت 10:31

حااااااااااااااااضر

هستی شنبه 12 دی 1394 ساعت 10:09

مانا جان منم به شخصه دوستت دارم و بازهم هر روز و حتی روزی چند بار بهت سر میزنم...

مینا شنبه 12 دی 1394 ساعت 09:40

سلام
من که هستم و بی صبرانه منتظر خبر های خوبتونم.
براتون آرزوی موفقیت دارم

نهال شنبه 12 دی 1394 ساعت 08:21

عزیزدلمییییی از همون اول خواننده نوشته های قشنگت بودم تا به امروز
منکه بی صبرانه منتظر نوشته های از سر صدقو صفات هستم مانا عزیزم
تغیر اسم وبلاگت هم یه عالمه لایک داره

مریمی شنبه 12 دی 1394 ساعت 07:43 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

به دیده ی منت بانو ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.