بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

فراخوان

ضمن جلب توجهتون به پستای پیشین!!!!! از تمام عزیزانی که تا حالا با هم مشاوره داشتیم خواهش میکنم به من یه ایمیل بزنن و یه مشخصات جزئی مثل نام.نام خانوادگی. سن. شهر محل سکونت رو واسم بفرستن.خبرای خوبی در راهه:))))))

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 09:46

برای راحتی خودت، میتونی یه کانال تو تلگرام درست کنی، و خبرای اینطوری رو اونجا اطلاع بدی تا هر کی مشاوره میگیره ببینه فقط و هر کی نیاد یه چیزی بگه

البته من خودم مشاوره نمیگیرم، از نوشته های وبلاگ استفاده میکنم

پرواز شنبه 5 دی 1394 ساعت 01:59

سلام عزیز مهربون،ممنون که هستید و می‌نویسید و عالی تر اینکه انقدر مهربان و زود جواب ایمیل میدهید،با ارزوی موفقیت

ممنون دوست خوبم

فرناز.م جمعه 4 دی 1394 ساعت 09:03

دیگه محیط وبلاگتون رو دوست ندارم، انگار اینجا فقط شده یه محیط برای تبلیغ مشاوره هاتون، چند تا پست اخیرتان رو نگاه کنید، اومدید یه چیز کوچیک نوشتید، بعد گفتید اگه میخواید بیشتر بدونید بیاید مشاوره بگیرید، این درست نیست، همونطور هم که میبینید تعداد بازدیدکننده هاتون به شدت افت کرده، من دیگه نمیام اینجا، پس اگه جواب هم بدید نخواهم دید، براتون آرزوی موفقیت میکنم

هیچ ایرادی نداره فرناز جان که این فکرو میکنی.من کار درست و خوب خودم رو انجام نیدم تا زمانی که بهش اعتقاد داشته باشم.هرکسی هم ازش استفاده کرد و مفبد بود شکر خدا .ما حق تعیین تکلیف واسه کسی نداریم.اکرمطالب من دو تا خواننده هم داشته باش ه واه همون دوتا مینویسم. اینکه کسی فکر میکنه من به چه دلیلی اینکارو میکنم واقعا واسم اهمیت تداره

سپیده پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 11:28

یعنی همه دارن مشاوره میگیرن ک اینجا انقد خلوته؟!؟!
بچه ها؟؟؟؟؟؟نظر بدین دیگه.
مانا جان انشاا... همیشه خوش خبر باشی :-) :-) :-)

والا این سوال منم هست....ظاهرا تعدادی از دوستان فکر میکنن کامنت گذاشتنم هزینه بره.بی خیال شدن!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.