بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

سلام دخترا.....یلدا مبارک....یلدایی سراسر نور و مهر و عشق رو براتون آرزو میکنم

امروز راجب فواید تعیین تیپ بدنی و مزاج میگم.....در واقع سوالاتی که دوستان توی کامنتا یا ایمیل میپرسن و  امکانش نیست  تک تک  جواب بدم رو الان میگم همراه با چند نکته تا برای زمستان آماده تر بشیم جماعت بانوان برتر گل:)

اولا که تقریبا صد دفعه از من پرسیده شده که این تست های تعیین تیپ بدن و نوع مزاج چقدر درست و بعضی از عزیزان موقع مشاوره ها میگن بر فرض من مزاج صفراوی دارم. حالا چیکار کنم!!!!

ببین این درست مثل این میمونه که شما بر اساس مراجعه به یکی از کتب رفرنس پزشکی بیاین بگین من دچار کوله سیستبت هستم! !! حالا چیکار کنم؟؟؟ قرار نیست ما یک اسم پیدا کنیم و یک برچسب....قراره خودمون رو بهتر بشناسیم تا بدونیم مثلا اگر دائم لب هامون خشک و پوسته پوسته میشه ...اگر خیلی خلق تحریک پذیری داریم.....اگر دائم پاهایمان بخ کردن...اگر گوارش ضعیفی داریم و .    .....چیکار  کنیم تا  یه حالت تعادل برگردیم. سوالات من از هیچکدوم دو نفر شما یکسان نیست. تیپ و مزاج تون رو تنها بر ساس  کتب طب سنتی تعیین نمیکنم. بلکه مجموعه‌ای از سه سیستم تعیین  تایپ وجودی  رو براتون مشخص میکنم تا بتونین با رعایت نوع رژیم غذایی....پرهیز و در پیش گرفتن شیوه صحیح و هماهنگ با تیپ بدن تون  بهتر زندگی کنین و سالمتر باشین.شاید خیلی  از مشکلاتی جسمی ما که سالهاست عادت کردیم باهاش بسازیم مثل آب خوردن قابل حل باشه... شاید بد خوابی ها..  مشکلات اعصاب....ناراحتی های پوستی. ...کیست ها....چاقی ها و لاغری ها..  ففط هشدار دائم بدنمون باشه برای برگشتن به حالت تعادل. ...یکی از هنرهای انسانهای نسل حاضر شاید شناختن روش برگرداندن تعادل به زندگیشون باشه. بیاین مثل یک هنرمند زندگی کنیم .......

پی نوشت: اگر مبتلا  به بیماری حادی هستین یادتون نره طب کل نگر و طب مدرن باید در تلفیق با هم شما  رو درمان کنن.پس از طب کل نگر انتظار معجزه نداشت باشین. ....بهترین و بیشترین کاربرد طب کل نگر اصلاح شیوه زندگی شماست.هرچقدر دانش و آگاهیمون ببشتر باشه انتظارهامون عاقلانه تر و منطقی تر میشه.....

عزیزان باز هم درخواست میکنم به جای پیام خصوصی به من برای تعیین وقت ایمیل بزنین. ممنون میشم

هر ثانیه زندگیتون پر از عطر و بوی خوشبختی

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرسا جمعه 4 دی 1394 ساعت 15:04

ببخشید که تو این پست سوال بی جا پرسیده بودم

عیبی نداره مهرسا جان.ببین یه اینیل به من بزن .اونجا بگو هر سوالی پرسیده بودی

مهرسا پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 20:55

چی شده

barbie پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 01:56

سلام بر بانوی عزیز خودممم
یلدای شماام مبارک گلی
عاشق این همه اطلاعاتممممم
موفق و پایدار باشی همیشه
من بیشتر تجویزای شمارو چه تو وبلاگ قبلی چه الان از یک حکیم صد ساله شنیدم
شما ازاون حکیم هم بالاتری

خیلی باحال بود.الان خیلی من هپی ام

سپیده چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 23:18

خدایا شکرت...بخاطر همه ی شاد بودن هامون...
خدایا شکرت...بخاطر همه ی چیز...
امیدوارم همه عزیزانم امشب و همه ی شبای عمرشون رو با ارامش ب خاب برن...
چقد خوبه کسی ب کسی ازار نرسونه...و همیشه خاطره خوشی در ذهن ادم جاودانه بمونه...

انشالله سپیده جانم

سیـــــما چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 21:08

سلام مانا جان روز و شبتون خوش.
ایمیلتون اینه :
M.karbalayi@gmail.com
؟
ایمیل من نیومده؟

نه عزیز دلم ازت ایمیل نداشتم.
M.karbalayi@Gmail.com

سیما چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 21:07

سلام مانا جان روز و شبتون خوش.
ایمیلتون اینه :
M.karbalayi@gmail.com
؟
ایمیل من نیومده؟

مهرسا سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 11:25

سلام مانای عزیز
من تا الان خواننده ی خاموش وبت بودم،نوشته ها و اطلاعاتی که میدی عالین.
احسنت که این قدر پر انرژی هستی.به نظرم ذهن مثبت تو زندگی آدم معجزه می کنه.پس برات بهترین آرزوها و قشنگترین معجزه هارو از خدا می خوام.
راستی مانای عزیز یه سوال داشتم در مورد پوست.
شما میدونی باید چیکار کنم که منافذ بازم بسته شه و صورتم مخصوصا قسمت گونه ها صاف صاف بشه.
واقعا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم.دلم برای پوست بچگیم تنگ شده مثلا وقتی ابتدایی بودم.تازه جدیدا رو قسمت گونه هام جوش میزنم . که دکتر محلول اریترومایسین رو دادن.بد نیست.ولی واقعا ازمعلوم بودن منافذ روی گونه هام ناراحتم.اگه کمکم کنی ممنون میشم عزیزم.راستی من 20 سالمه

"سپیده":-( :-( :-( سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 06:18

مانا جان ممنون ک هستی...یلدا مبارک.
یکی از عزیزانم تو اوج جوونی بخاطر آنفولانزا فوت شدن.
اولش ی سرماخوردگی ساده بود...
نمیدونم چی بگم،فقط ارزو صبر برای بستگانم میکنم...
مواظب خودتون باشین...خطر آنفولانزا خیلی جدیه

خیلی متاسفم.برای خودت و سایر عزیزانت آرزوی سلامتی دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.