بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

سلامم. روز تون قشنگ.نمیدونم چجوری اینهمه شادی و هیجانی که الان دارم رو بهتون منتقل کنم ففط آرزو میکنم هر ثامیتون پر از انرژی و حساس خوب باشه.

استقبال شما از مشاوره های انگیزشی و ایده هاتون و روحیه هاتون اینقدر خوبه..اینقدر خوبه که نمبدونم چی بگم.ففط بدونی از تک تکتون انرژی میگیرم. خیلی از ایده هاتون رو توی زندگی خودم.پیاده میکنم و ازینکه این جایگاه رو دارم که بتونم در امیدها   آرزوهایتان سهیم باشم بی نهایت ذوق زده هستم .

امروز دارم.مربای به میپزم. خونه پر از عطر و بوی بهشتی به و دارچینه.

یه چایی فرد اعلا خم با غنچه گل سرخ گزاشتن کنار دستم و دارم از فکر کردن به تمام اتفاق های خوبی که میتونه واسه من و شما بیفته غرق خوشبختی میشم.

روزگارتان معنی واقعی بهشت........ 

نظرات 5 + ارسال نظر
بانو یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 16:40

سلام مانای عزیز!
خیلی ممنونم که اینجا می نویسی. که از اونچه که دریافتی ، به دیگران هم اعطا می کنی. من آخرای اون وبت پیدات کردم و همیشه ازت انرژی گرفتم. زندگی مثبت دیگران همیشه منو خوشحال می کنه ، چون به من می گه اگه یکی یک ره رو رفته ، پس ما هم می تونیم. خیلی دوستت دارم. از روزی که این مسئله مربی زندگی رو اینجا دیدم کلی دربارش سرچ کردم و چقدر در همه زندگی ام به همچین چیزی احتیاج داشتم. منم از اون آدم هایی هستم که در سال شاید دو ماهش رو فعال و پر از کار و تلاشن. بقیه اش رو در حال آماده شدنم که کار کنم. شاید باورت نشه ولی همیشه دارم به اهدافم فکر می کنم، به خودم می گم زمان رفت ، ولی همچنان وقتم رو تلف می کنم. و همیشه فکر می کنم در حال شروعم. گاهی از خودم نا امید می شم، گاهی به جبر ربطش می دم و گاهی عصبانی از خودم می شم و گاهی هم در حال بخشش و حق دادن به خودمم که هر دو حالت آخربیشتر است. می خوام تزم رو شروع کنم. زبانم رو کامل کنم، خوشنویسی رو یاد بگیرم، مقاله بنویسم، کتاب ترجمه کنم، لاغر کنم، به پسرم بیشتر برسم و ... هیچ کدوم رو هم شروع نمی کنم و فقط وحشت اینکه برای همه شون زمان داره از دست می ره، باعث اضطرابم می شه.
ازت ممنونم که این وب رو داری و به زودی برات ایمیل می زنم .

بزرگترین خوشبختی یه آدم مفید بودنشه. منم ازت سپاسگذارم ک میخونی اینجا رو و فکر نیکنی

مهشید دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 11:59

دوستان من امروز با مانای عزیز مشاوره داشتم با اخلاق فوق العادشون خیلی خوب منو راهنمایی کردن اول طبعمو بهم گفتن و بعد باتوجه به اون به مشکلاتی که با پوستم و بدنم داشتم جواب دادن با معلومات عالیشون پیشنهاد میکنم شماهم حتما باهاشون یه مشاوره داشته باشین که بتونین از راه درست به خودتون و پوستتون برسین

مهشید جانم خوشحال شدم از صحبت باهات.ایشالا واست مفید بوده باشه

سمیه دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 00:58

سلام مانای عزیز.انشاله همیشه پر از انرژی های مثبت باشی.شما در زمینه خانواده هم مشاوره میدی ؟ یا اصلا فیلد کاری شما یه چیز دیگه ست؟

سمیه عزیزم من مشاور خانواده نیستم.

سپیده یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 19:49

با اینکه امروز زیاد سرحال نبودم ولی با خوندن این مطلب انرژی گرفتم...
خوشحالم ک شاد هستین...
پارسا جونی ببوس عزیزم :-*

الهی شکر

مهشید یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 19:49

سلام مونا جان عزیزم یه سوال من برای بار اول که میخوام مشاو ه بگیرم میخوام راجع به پوست باشه و اینکه یه مدته زیاد مسموم میشم و این واقعا درگیرم کرده میخواستم ببینم راجع به این موضوع هم میتونی مشاوره بدی ؟و اینکه برای پوست یه وقت جدا باید بگیرم و برای این مشکلم یه وقته دیگه؟من فقط یکشنبه ها و پنج شنبه خونم و باقی روزا کلینیکم با برنامتون میخوره؟

مهشید جان من 45 دقیقه از وقتن در اختیار شماست.هر سوالی که بتونم و دانش کافی داشته باشم با کمال میل پاسخ میدم.گاهی به دلیل افت ایمنی بدن زیاد مسمومیت اتفاق میفته .با چند تا سوال باید از طبع و مزاج خبر دار شم تا بتونم راهنماییت کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.