بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بلاک!!!!!!!!

چند روز است زیاد سر حال نیستم.دلیل زیاد دارد و همه بیرونی.درونم آرام است.خیلی آرام .به قولی با خودم در صلحم ولی دنیای دورو برم مغتشش است و مسئول همه اش هم شخص خودم هستم .حس میکنم حریم شخصی ام به خاطر یک سری تصمیم های اشتباه از بین رفته.حس میکنم خیلی آدم های نا به هنجار را به اسم دوست در اطرافم پر کردم و آلان دارم تقاص اشتباهات را پس میدهم. اعتمادهایی که کردم و نباید میکردم.نمیدانم کی میخواهم ازین باور که همه خوبند و دوست هستند دست بردارم.......33 سال سن کمی نیست.پس چرا هنوز ندانسته عمل میکنم.......به شدت دارم سعی میکنم دنیایم را دوباره کمی محدود کنم.منظورم دامنه ارتباطات است. گروه هایی هستند که یکی پس از دیگری پاک میشوند....ای دی هایی که بلاک میشوند د شماره هایی که در ریجکت  لیست قرار میگیرند.من با آرامشم شوخی ندارم.وقتی حس خطر کنم تا جایی ممکن است پیش بروم که کلا نامرئی شوم.....عادت داشتم از طرف خیلی ها مورد قضاوت قرار بگیرم ولی چند نفر خاص از حد گذراندند و خودشان نفهمیدن چه بلایی به سر اعتماد من آوردند.یک سری که نزدیک بودند و از حس هایم خبر داشتند.تک تک حرفهایم را برای ضربه زدن استفاده کردند و الحق که کارشان را خوب انجام دادند.

من اینجوری باقی نمیمونم. خوب میشوم.زود هم خوب میشوم.ولی هرگز ...هرگز به شخص دیگری ازین دنیای پشت شیشه مانیتور و گوشی نه اعتماد نیکنم و نه اسم دوست رویش میگذارم و نه اجازه میدهم وارد حریم امنم شود.صبر نیکنم تا روحم آرامتر شود.پاکسازی ها تمام شود و من بمانم و خانواده کوچک و دوست داشتنی ام و چند نفر محدود از دوستانم که از کل دنیا آنها را انتخاب کردم و سالهاست نشان دادند جزو موهبت های زندگی ام هستند .....

شغلی هم که راجبش برایتان  گفتم در جای دیگری به شکل سایت و کاملا حرفه ای رویش کار میکنم با نام و مشخصات اصلی خودم.و به شکلی که یک سری از عزیزان متوجه شوند خدمات حرفه ای دریافت میکنند نه یک وقت گذرانی دوستانه!!!!

در کمال تاسف نود درصد عزیزانی که ای دی های اینستاگرام شان را برآیم گذاشتند فقط و فقط به منظور آرام کردن حس کنجکاوی شان اینکار را کردند.نه برای بر پا کردن رابطه متقابل و دوستی. پروفایل های فیک. بدون عکس پروفایل.بددن عکس  و فالوور .....حتی یک عده بعد از اکسپت کردن درخواست من زحمت فالو را هم ن کشیدند. فقط مشکل دیدن عکسهای من بود که به حمدالله انجام شد.عزیزانی هم که لطف کردند از روی فالوور های آن عده ای که اینجا ای دی گذاشته بودند مثل یک سارق حرفه  ای ای دی من رو پیدا  کردند واقعا کار شاقی نکردند.نشون دادند چقدر میشه بدون حریم بود و چقدر میشه زیاده روی کرد در تجسس در حریم خصوصی کسی که دوست نداره صفحه بسته ای داشته باشه و ازین به بعد داره.به جز یکی دو نفر که واقعا رابطه خوبی پیدا کردیم توی اینستا و اکتیو هستند درین فضای مجازی بقیه را نه میشناسم و متاسفانه علاقه ای به حضور افراد ناشناس در اطرافم ندارم.دیگر ندارم که آنقدر اذیت شده ام که حد ندارد.

معتقدم:

انسان ها به میزان حقارتشان ؛ توهین میکنند

به میزان فرهنگشان؛ عشق میورزند

و به میزان  کمبودهایت آزارت میدهند.

هر چه هویتشان عمیق تر باشد محترمانه تر رفتار میکنند

و به میزان شعورشان؛ به حرفها و اعتقاداتشان عمل میکنند. 

هیچ انسانی به سعادت نمیرسد مگر اینکه دو بار زاده شود

یکبار از مادر و بار دیگر از خویشتن خویش


تا حقیقت درونش در زایش دوم هویدا شود  و حیات واقعی او آغاز گردد.

نقص یا کمبود زیبایی را در یک چهره فرد؛اخلاق خوش تکمیل میکند

ولی کمبود یا نبود اخلاق را هیچ چیز دیگری جبران نمیکند

و

پایه و بنا شخصیت انسان ها بر اساس کردارشان مشخص میگردد ......

کاش نگاهی دوباره به کردار خود و قضاوت هامان داشته باشیم.

روزتا ن به خیر و نیکی

نظرات 15 + ارسال نظر
barbie(parisa_masoud10:insta شنبه 30 آبان 1394 ساعت 01:34

مونا من الان پستتو دیدم
باورم نمیشه واقعا این اتفاقا واست افتاده
من اصلا مثل تو قوی نیستم اگه این اتفاق واسم افتاده بود هرشب تو استرس و گریه بودم
مخصوصا که منم استرسیم شدیدددددد

بخدا حق داری به هیشکی اعتماد نکنی تو این دوره زمونه
اما نمیدونم واقعا آدم تو اون لحظه ساده میشه یا زیادی خوش بین میشه به آدما که بهشون اعتماد میکنه

هیییییی خواهرررر کشیدم این حساتو ولی نه به شدت تو

آفرین به تو قهرماااان که روحیه ات انقد قویهههه

فرزانه-آبی پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 12:38

سلام مانای عزیزم..
حالت چطوره ؟ امیدوارم هرچه زودتر حال بیرونیت هم خوبه خوب بشه عزیزم. ماناجان احساس می کنم به کمکت نیاز دارم . موضوع در مورد پست قبلی شماست. اگه وقت داشتی لطفا یه ایمیل واسم ارسال کن تا مشکلم رو واست بنویسم.
برقرار باشی و سبز دوست عزیز من
قربانت
فرزانه

اکرم چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 16:59 http://parvazam.persianblog.ir/post/15/

درست عین یک باران پاییزی پر انرژی ببار...برهمه دلتنگیهایت و غصه هایت ببار و بگذار باران وجودت همه آنها را بشوید و ببرد..نگذار غصه هایت به پای رفتنت ماندگار شوند مانا... ابرهای تیره ذهنت را ببار و دوباره بتاب درست عین این روزهای پاییز

مهاجر چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 02:38

سلام. متاسفم. زود خوب شو. سخت خیلی سخت اعتماد کن مانا جان این تجربه زندگی من هست

وحید چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 00:17

سلام بر شما ... غیر از خط اول دلنوشته تون ، با تمام مواردی که ذکر کردین موافقم ... امیدوارم بتونید دوباره با خودتون یکی بشید :)

خواهشا باش و بیشتر بنویس.شما اگه هدفت محبت به دیگران و کمک کردنشونه ،پس دیگه نباید با حرف و کار بعضیا هدفت و انگیزت یادت بره.راستش با اون شناختی که ازت دارم تعجب کردم.لطفا جا نزن.قوی باش،ذهنیت ما رو خراب نکن.سپااااس.باش و بنویس ،از روزانه نوبسی تا مشاوره افسردگی.بنوییییس

الان داری دقیقا منو تشویق میکنی دیگه.نه؟؟؟؟

فریبا دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 21:29

سلام مونا خانوم عزیز
راستش من بدون اینکه اینجا بهتون اطلاع بدم فالوتون کردم و فکر نمیکردم ناراحت بشین
از اینکه باعث ناراحتیتون شدم واقعا عذر میخوام
راستش علاقه مند شدم فالو کنم تا با خودتون و لایف استایلتون بیشتر آشنا بشم

فریبا دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 12:43

سلام مانای عزیز

خیلی متاسفم که اینقدر عمیق رنجیدی....کاملاً میفهمم و درکت میکنم.
امیدوارم روزی عملکرد همه مون بهتر بشه

سحر دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 11:13

عزیزم میدونی تو برای دیگران خیلی انرژی میزاری از جون و دل. باهم صحبت کردیم میدونم. و چون خیلی روح پاک و لطیفی داری دیگران باعث شدن که به راحتی روت تاثی بزارن . چرا ؟ چون تو خیلی خالصانه با همه رفتار میکنی. اما متاسفانه خیلی ها میان که از ادم فقط انرژی بگیرن و روحیه ی ادم و تخریب کنن. مشکلی نیست اگه خنثی باشن و انرژی ندن اما تخریب کردن فاجعه است . به نظر من کار بسیار پسندیده ای میکنی که با خیلی ها قطع ارتباط کردی.
یادت باشه تو بخاطر روحیه و اخلاقی که داری همیشه و همیشه موفقی .

سمیه دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 00:42

سلام مانای عزیزم.من خیلی دوست دارم که درین فضای مجازی بیشتر باهات در ارتباط باشم و حتی ای دی خودم رو دادم.نمیدونم شما رو فالو کردم یا نه چون شما عمومی نکردی ای دی ت رو.راستش حرفات ناراحتم کرد معلومه خیلی دلگیری بهت حق میدم.اما از طرفی دوست ندارم منم جز اون دسته ایی حساب بشم که خواستن اذیتت کنن.من خودم به شخصه دوست دارم که از تجربیاتت استفاده کنم به عنوان مثال مراحل پاکسازی رو من قدم به قدم انجام دادم و واقعا نتیجه بخش بود.اینکه شما تجربیاتت رو بدون هزینه و صادقانه در اختیار ما قرار میدی این خودش حسن نیت شما رو ثابت میکنه من به شخصه از شما بسیار ممنونم.

نادیا یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 23:30

متاسفانه بد موقعی اومدم واسه ادرس گذاشتن
ملت عجب بیکارن ها حالا پیدا هم کردن چه سودی داره اخه اینکارا واسه زندگی خودشون وبقیه

سیــــــــما یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 21:58

بدی اعتماد اینه که توقع میاره.
توقع این که شاید این اعتماد بتونه دو نفره بشه.

ولی متاسفانه به دلیل هنجار خوب؛جدید؛نو؛بد و ...
بودنش ؛ فضای مجازی هرز میره.
خیلییامون فرصت خوب استفاده کردن از یه چیز قابل دسترس رو از خودمون میگیریم به هر نحوی.

من براتون شماره تماس گذاشتم و ایدی اینستا ولی
مثل اینکه نیومده. cma____a
با چهار خط اندرلاین.

ولی حالا که میگین وبسایت کاری میزارین ما
به هر حال از شما واقعا انرژی های خوبی میگیریم.
خصوصی

رها مامان بشری! یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 21:29 http://http:/

سلام. چقدر حس بدی پیدا کردم از ناراحتی شما! البته حق دارین کاملا!

ولی با اجازتون میخوام بگم چقدر خوش سلیقه این! چه حس خوووووبی میده به آدم این جمله قشنگتون: "اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی"

انشاالله همیشه حالتون خووووب باشه!

مرسی عزیزم به این میگن توانایی دیدن زیبایی

مریم از اصفهان یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 17:14

سلام مانای عزیز موفق باشی راستش من خیلی خودم با دنیای مجازی سر و کار ندارم راستش من همیشه و بلاگت را میخونم و هراز گاهی برات پیام گزاشتم راستش مانا من امروز داشتم پست های شما را میخونم اون پستی که برای حرکت و شروع دوباره خانوم ها بود را خیلی دوست داشتم قرار بود ایده بدی راستش ماناجونم من تازه درمس تموم شدهه 29 سالمه فوق لیسانس ریاضیم الان بیکارم الیته 2 روز تو مهد نقاشی کودکان درس میدم خیلی کارمو دوس دارم ولی دلم میخواد پیشرفت کنم و یه شغل بهتر و کارآتر داشته باشم حتی در آدمد بیشتر باشهه ولی نمیدونم واقعان چی کار کنم همش سر در گم هستم حس می کنم هنوز نمیدونم چی میخوام واقعان نمی فهمم مشکل دارم با خودم در این زمینه

مریم جان من درین زمینه به شکل خرفه ای میتونم کمکت کنم.اگر دوست داری درین زمینه مشاوره داشته باشی لطفا بهم.پیام بده

شیرین یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 15:34

سلام. متاسفم و کاملا ناراحتی شما رو درک میکنم. این اذیت شدن ها نیش بدی دارن. انگار تا عمق وجود آدم فرو میرن و متاسفانه بسیار هم دردناک هستن.
خود من به تازگی از این اذیت التیام پیدا کردم که البته باعث شده بشدت دید منفی نسبت به محیط مجازی داشته باشم.
به امید اون روزی که انسانها با وجدان عمل کنند.
براتون آرامش و خوشی طلب میکنم.

ممنون از نظرت و منطقی که تو حرفات هسست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.