بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

وقتی بلاخره میفهمی.....

تصور کنید عمری دنبال پیدا کردن این جواب میشی که بلاخره شما چه ویژگی منحصر به فردی دارین

عمری هزار جور تست میدین  و علیرغم همه کارایی که توش خوب هستین دنبال پیدا کردن این میرسن که توی چه کاری عاااالی هستین؟؟؟

تصور کنید هزار کار مختلف امتحان میکنید و همشون خوبن ولی.....ولی صبحا بعد یه مدتی یا اشتیاق بیدار نمیشین. ...

تصور کنید کاری که بار ها و بارها و بارها انجام دادین و هزار نفر یه طرق مختلف بهتون گفتن چقدر توش موفقین اما از بس جلوی چشم تون بوده ندیدینش. ....و یهو....

یهو یه جایی که کلمه میخونی که عین فیلما نقطه هتی مختلف توی مغزتان بهم وصل میشن و بوووومب. ..... یه چیزی جرقه میزنه.یهو میفهمی. یهو آتیش میگیری انگار.یهو هزار تا چیز یادت میاد که انگار فلش بودن به سمت اون موضوع و شما ندیده بودینش.

یاد دوران مدرسین میفتین که  وقتی معلمت حوصله نداشت با حرفات ون باعث میشین کلی حالش خوب شه و تغییر کنه و بره واسه فوق لیسانس امتحان بده.وقتی ففط 10 سالتون بود

یاد وقتی کاری کردین که مادرتوم بعد از سالها شروع به ادامه تحصیل کنه و بدرخشه توی رشته جدید و بگه ففط به خاطر تشویقای و حرفای تو بود.وقتی 15 سالتونه

یاد وقتی توی دانشگاه توی انجمن دانشجوی و انجمن علمی کارتون این بود بشینید و به حرفای بچه ها گوش کنید و چیزای خوب شون و به یادشان بیارین و بهشون انگیزه و اشتیاق بدین

وقتی توی کشور غریب تک و تنها  همخونه ای کره ای و بی نهایت بی حوصلت ون رو مجبور کردین کاری رو که از بچگی توی کشورش انجام داده و توش عالیه رو راه بندازه و یک ماه صبحا به زور فرستادین بیرون از خونه و بعد همین الآن صاحب یک فروشگاه زنجیره ای توی 4 تا ایالته.....

وقتی بعد از کلی وقت ناراحتی به خاطر فوت یک عزیز  واسه آرامش  با هزار زور تونستین خانوادتون رو راضی کنید با سفر تک و تنها به هند موافقت کنن که برید و ریلکس کنید و اونجا استادتون بارها و بارها بگه تو شغلت  inspire کردن ادماست. دنبال چیز دیگه ای نرو.....و به راحتی آب خوردن این جمله رو فراموش میکنید تا سالها بعد....

وقتی توی روزنامه  مطلب مینویسین و از همه جای ایران تماس دارین ففط واسه اینکه بگن.مرسی.حالمونو خوب کردی......و هزار مورد دیگه.و در آخر وبلاگ میزنی و بلاخره کشف میکنی اونی که داره توی دلت منفجر میشه رو باید بگی و بنویسی تا حالت خوب شه.و بلاخره مینویسی و مینویسی و صدا نفر میان و میگن حالشون بهتره .انرژیشون بیشتره. به سوی هدفشون رفتن.شادترن و .......اونوقت تو میخوای از خوشحالی جیغ بکشی......

دوستای من میدونم چیزی که دارم میگم توی کشورم هنوز جا نیفتاده و این اصلا بد نیست.بلکه یه چالشه. واسه من که بدونم چقدر توی هدفم مصمم هستم.میخوام ازین به بعد تمام تلاشم و بزارم برای بهتر کردن حال خانمهای سرزمینم.ففط خانمها.چون اگر زنان این کشور شاد و پر انگیزه شن خانواده ها هزار بار تغییر میکنن و اون وقت تعریفشان از خوشبختی خیلی فرق میکنه.میخوام با حرفام حال ادما رو بهتر کنم.چیزی که  میدونم توش خوبم.میخوان به کسای ی که میخوان زندگیشان و تغییر بدن و یه کارایی واسه خودشون بکنن ولی نمیدونم باید از کجا شروع کنن کمک کنم.واسه کسایی که میخوان یه بیزینس جدید شروع کنن و نمیدونن چطور وارد شن.اصلا ظاهرشون چطوری کن که وقتی میرن واسه یه مصاحبه شغلی ظاهر شون بشه یه پوئن مثبت واسشون.به کسایی که دارن جدا میشن و میخوان یه زندگی خوب و به دور از ناراحتی و دوباره شروع کنن ک نیاز دازن یکی بهشون انگیزه بده و راه نشون بده.به خانمای که سالهاست بچه داری کردن و حالا میخوان از یه جایی شروع کنن و نمیدونن با سرمایه کمشون باید چیکار کنن........به کسایی که سالهاست درس گذاشتن کنار و میخوان دوباره یه کاری واسه زندگی شدن بکنن......این بار میخوام تک تک جمله هایی و که توی وبلاگ نوشتم و دوسش داشتین و توی گوشتون بگم و مجبورتون کنم  از جاتون ببند شید و برید بترکونید....واسم دعا کنید که به هدفم برسم  و بتونم  یک عالمه خانم شاد و پر انرژی  و موفق دور خودم جمع کنم.ممتظر تک تکون هستم.یک دنیا واسم ارزش دارید.......


بعدا نوشت:تو رو خدا....جان من ...ایمیلاتونو درست بزارین..باور کنین روزی 7 یا 8 تا ایمیل برگشت میخوره .مهری جان.دوستی که اولین نفر واسه این پست پیام گذاشتین و هرکسی که میبینه پیام فرستاده و از من خبری نیست باور کنید ایمیل برگشت خورده. یا شماره موبایل بزارید یا ایمیل صحیح.خیر ببینین

نظرات 25 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 19:48

سلام مانا جانم من یکم دیر امدم جواب پیامتونو بدم ارایه داشتم اصلا وقت نداشتم دیگه واسه کارای دیگه مانا جان خیلی بهم روحیه داد جوابی که نوشتی
maryfh68@gmail.com
این ایمیل منه فقط شماره تلفنمو ایمیل بزارین به اون میزنم ممنونم امیدوارم همیشه به چیزی که میخواین برسین

وحید چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 00:26

خیلی هم عالیه ... خداوند عمرتون بده :)

الف جمعه 15 آبان 1394 ساعت 14:42

سلام مانای عزیز نوشته بودی میتونی حال زنان سرزمینت رو خوب کنی !!!!
حال زنانی که زیر بار فشار ارزشهای بی ارزش جامعه خورد شدن زنانی که با وجود هزار زخمی که تو قلبشون دارن محکوم به سکوتن تا از "خانم" بودن کم نذارن
زنان سرزمین تو زخمی ان چون قدرشون بیقدر شده

نگار پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 01:26

سلام مانای عزیز.وبلاگت واقعن عالیه.عزیزم من پزشک عمومی هستم و دارم واسه امتحان رزیدنتی امسال درس میخونم.۲۸ سالمه.زیر چشمم کمی چروک شده آیا شما پیشنهادی واسم داری؟

سلام نگار جان.بله...... استفاده از کرم دور چشمش خفیف.ماسک یخ

درخشان چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 00:23

سلام خانم مانای عزیز،امروز اولین بار و خیلی اتفاقی با ولاگتون اشنا شدم،البته بلاگفا خیلی ملسسسس بود و خیلی عزیز.اینقدر که تک تک پست هاش رو خوندم و اینقدر که از ته دل دوست دارم همراه و شاید هم پیمانتون باشم توی این وبلاگ و توی ارمان هاتون. حرف هاتون خیلی نمناک و ملس بود خییییییییلی.ان شاالله موفق باشین و بتونم عضو کوچکی از این گروه باشم.

سلام.خوش اومدی دوست خوبم

گلابتون بانو سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 22:58

ممنون مانای عزیز به خاطر این همه انرژی و حس خوب! برای آرزوی موفقیت دارم تو این راه و تو کل زندگیت.

مرسی رفیق گل و نازنینم

memol سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:24 http://cornpoppy20@gmail.com

مررررسی بابت این همه مهربونی

خاموش سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:12

سلام مانا جان من خواننده ی خاموشت هستم ...
راستش پوستم خیلی خیلی افتضاح بود در حد آزار دهنده با وجودی که دکتر های خوبی می رفتم و خیلی خرج می کردم ... اما فقط دستور آب گرم و لیموی صبح ها رو اجرا کردم و خیلی خیلی بهتر شدم البته الان هنوز صورتم لک داره و نزدیک پریودم که می شه جوش های خیلی بدی می زنم ولی در کل پوستم خیلی باز شده و اصلا زیر پوستی ندارم... الان 2 تا مشکل دارم :
جوش های قرمزی که نزدیک پیودم می زنه و اکثرا جاش می مونه ... که اصلا نمی دونم باید چیکار کنم؟
2- با توجه به تموم شدن فصل لیمو و اینکه من حتی از آبلیموی تازه و خونگی هم نتیجه ی لازم رو نگرفتم (غیر از خود لیمو) طریقه ی درست کردن یک پاک کننده ی کبد با جعفری رو می خوام که اگه زحمت بکشی برام بفرستی ممنون می شم. خیلی تو وبت سرچ کردم ولی نتونستم پیداش کنم. یادم هست که تو دستورات شما بود این معجون با جعفری.
می بخشی بابت زحمتی که بهت دادم و پیشاپیش ازت ممنونم

مجددا دستور پاکسازی رو میزارم
موندن جای حوش روی پوست به خاطر جنس خود پوسته و چار لایه برداری و میکرودرم و لیزره

mari.mk شنبه 9 آبان 1394 ساعت 00:02 http://tedtalks.blog.ir

سلام. عالی بود. واقعا انرژی گرفتم. حتما همه کائنات در مسیری که اینقدر بهش علاقه دارین بهتون کمک میکنه

مرسی گلمممممم

پرواز سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 21:02

وااااااااااااای عالی بود بانوی مهربون،خیلی مطلب دلی ای بود،اصلا نمیدونم چجوری بگم،خیلی خوبه و خوشحالم،منم خیلی لازم دارم ...

مریم شنبه 2 آبان 1394 ساعت 13:15

سلام مانا جان من بلاخره شما رو پیدا کردم من قبلا مطالبتونو همه رو سیو کرده بودم روزایی که وقت دارم بخونم کمیشو خونده بودم این حقیقت داره شما میتونین ته دل ادمارو تکون بدین واقعا حرفاتونو قبول دارم همشو خوندم کامل واقعا منم دلم میخواد خانم ایده الی باشم که به تصویر میکشین اش میخوام در اینده وقتی برگردم نگا کنم پشت سرمو افسوس نخوردم از کارایی که باید میکردم نکردم و... لطفا با من هم دوست باشین من ۲۶ سالمه اما خیلی سردرگمم کلی سوال دارم مشاوره هم میخوام امیدوارم اونی بشم که دوست دارم و همین روند انرژی که به من داده میشه رو به اطرافیان خودمم انتقال بدم ممنونم واسه اینهمه انرژی که بهمون میدین

مریم نازنین وقتی آدم چیزی جزو وجودش باشه راجب بهش سوال پیدا میکنه و دنبالش میگرده.پس شک نکن سرنوشت بزرگ و فوق العاده ای داری.هر وقت خواستی با کمال میل خوشحال میشم باهم حرف بزنیم.بهم ایمیل بزن یا شمارتو بزار

نیکا جمعه 1 آبان 1394 ساعت 16:46

سلام مانای نازنین

چقدر خوبه که هستید
مانا جان
مم خیلی سردرگمم... نمیدونم جام توی این دنیا کجاست و واقعا کدوم کاره که راضیم میکنه
من کارشناسی مهندسی برق دارم به کارهای هنری مثل نقاشی موسیقی خوشنویسی و هنرهای دستی علاقه دارم اما حرفه ای نیستم تو هیچ کدومش
خداروشکر که شما راهتون رو پیدا کردید
انشالله وجودتون برای خودتون و همه آدم ها پر از برکت باشه
التماس دعا خانومی

شاید باورت نشه یکی از دوستای من دقیقا همین مشکلو داشت.در طی تحصیل اشتباهی وارد یه رشته ای شده بود و هنر توی وجودش داشت فوران میکرد ولی نمیدونستم مشکلش چیه.....کاش الان ببینی چشمش برق میزنه.....دوباره هدفات و بررسی کن.اگز فکر میکنی میتونم بهت کمک کن بهم خبر بده.امیدوارم کامنت بعدی پر از خبرای خوب یاشه

سیـــــــــما جمعه 1 آبان 1394 ساعت 14:48

تا که ما از نظر و خوبی تو باخبریم
از بد و نیک جهان همچو جهان بی‌خبریم


انرژیتون همیشه مستدام.
یه عالمه به راهنماییاتون نیاز دارم.

سیما جانم یا بهم ایمیل بزن یا شمارتو بزار.در اسرع وقت باهات تماس میگیرم عزیز دلم

سحر(دختر بهار) پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 11:48

مانای عزیز تو فوق العاده ای
ممنون بخاطر اینهمه خوبی. به نظرم تو یکی مثه فلورانس اسکاول شین هستی. که برای نجات اومدی. مرسی مرسی
عزیزم یه چیزی رو نفهمیدم. برای تک تکمون میخوای ایمل بزنی ? اخه چه جوری قربون اینهمه مهربونی بشیم ما؟

نه سحر جان.فقط برای اون عزیزانی که فکر میکنن به کمک و مشاوره نیاز دارن واسه پیدا کردن هدفشون و بالا بردن انگیزش ون و حذف تفکرات زادی که مانع رسیدن به هدف7شون میشه.با بقیه دوستان از طریق همین وبلاگ در ارتباطم.مثل همیشه

ندا سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 09:06

سلام مانا جان.خوشحالم مسیر زندگیتو پیدا کردی هیچ چیزی به اندازه پیگیری راهی که توش استعداد داری آدمو ارضا نمیکنه.این کاری که میگی فک کنم نقش مربی باشه
پیشنهاد میکنم سایت زیر مربوط به امیر مهرانی ببینی .در زمینه شناخت توانایی ها کا میکنه :
www.the coach.ir

بهار دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 23:59

منم نیاز به یه هم صحبت دارم تا دوباره انگیزم بدست بیارم.... با منم هستی دوستم.....

حتما بهار جان.این کاری که شروع کردم یکی از شاخه هاش همینه .با کمال میل
بهم ایمیل بزن و شمارتو بزار
M.karbalayi@gmail.com

سپیده دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 23:56

خیلی غم دارم...برام دعا کن

همیشه ابرای سیاه بلاخره از آسمون پاک میشن و خورشید میتابه. ابن قانون طبیعته

لیلا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 22:47

آروزی موفقیت دارم برات :)

مرسی لیلا گلم

فریبا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 21:49

بسیار عالی, مرسی مانا خانوم گل

خواهش گلم

سمیه دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:48

سلام مانای عزیزم.خوشحالم از،تصمیمت و کلییییییییی انرژی،مثبت میفرستم برای رسیدن به هدفت.مانا جان شما اکانت اینستاگرامتو میگی هر چند ای دی مو فرستادم شما گفتی،فالو کردی اما جز فالوور هام نیستی

نمیدونم چی شد سمیه.دوباره ای دیتو بفرست دختری

راضیه دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:17

سلام. برات از صمیم قلب آرزوی سعادت و موفقیت می کنم و کلی انرژی مثبت فوروارد می کنم برات

مرسی مهربون.امیدوارم هز ار برابر بهت برگرده

barbie دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:01

عالی بود مهربون
منتظر انرژیات هستم شدیددددددد

برو بترکون ببینم.هروقت خواستی تماس بگیر

مینا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:46

مرسییییییییییی
مانای باحال،باشور و با اشتیاق برگشته.ایییییییییییییییینه
شما خیلی خوبیااااااااااااا
ایشالا که به ارزوتون برسید.
و ایشالا که منم یکی از اون خانم موفقا و شادهای دوروبرتون باشم
دوستون دارم

حتما هستی نازنینم

مریمی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 17:12 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

خدایا مواظب دوستم و پشت و پناهش باش و ای انرژی های مثبت به سمتش سرازیر بشین ... آمین !

ملیسا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 15:50

سلام مانا جان خواهش می کنم بهم یک راه رونشون بدیدن تا باهاتون در تماس باشم امیدوارم درهمه کارها موفق باشید وپاییز زیباوپربرکتی داشته باشید

ملیسا عزیزم بهت ایمیل زدم fail شد.واسم ایمیل درستت رو بزار بهت ایمیل میزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.