بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

سلام به روی ماهتون

سلام عزیزای دلم.چطورین.عاااشقتونم کلی

دخترا خوب چرا واسه من ایمیل می زنید ایمیلهاتون اشتباهه اخه!!!!دوباره چک کنید لطفا.هرکسی درخواست مشاوره داده بود واسش پیام گذاشتم .اگر ایمیل ندارید ایمیلتو ن رو اشتباه وارد کردید

خب دخترای عزیزم پاییز قشنگ  و معرکه از راه رسید.دکوراسیون اتاق ها و خونه ها رو پاییزی کردین یا نه؟؟؟روتختی پاییزی.....کدو تنبل...انار ..  برگها و گل های پاییزی..... رو اوردین به خونه هاتون.....چشم به هم بزنین تموم شده ها.راستشو بخوایم پاییز  تنها فصلیه که نمیفهمم کی تموم میشه از بس دوسش دارم و هواش خوشحالم میکنه و واسم ایده اله

راستی به خاطر حجم مشاوره ها دارم جدا به ایجاد یه راه خیلی راحت تر واسه مشاوره فکر میکنم.اگر نظری دارین حتما بهم بگین

از پسرم بگم واستون که در حد وحشتناکی شیرین شده....از حرفاش.از مهربونی اش. ...از استدلال های بانمک. ...این بچه ها باعث میشن آدم پیر نشه.باهاش دارم تا جاییکه دلم میخواد بچگی میکنم.کلی کیف میده...

یه چیزی که خیلی وقته دلم میخ وآد بگم و ازش یه کم میترسیدم به خاطر چند عدد محدود آدمهای نامربوط......ولی دیگه نمیخوام بترسم اینه که دنیام توی اینستا گرام رو باهاتون  share کنم. اینستا گرام برعکس تمام اپلیکیشنهای موجود همونیه که واسه من درست شده.من دنیام پر از تصویر  و رنگه  و با عکسا حرف میزنم و کسی که عکسهایه من  رو ببینه میتو نه نگاهم به دنیا رو بشناسه و اینستا گرام دقیقا همین فضا رو واسه به اشتراک گذاشتن تصویر دنیام بهم داد.اگر کسی مایل بود ای دی اینستا شو که حتما باید فعال باشه واسم بزاره تا اددش کنم.تو زو خدا درست بزارید ای دی تون رو!!!!

از این روزا بگم که پر از درس و تلاش و بچه داری و خونه داریه!!!شدید دارم درس میخونم و یه تصمیم بزرگ و مهم توی زمینه درسم گرفتم واسه پی اچ دی.که ایشالا به موقعش میگم.کتابمو هر شب شده در حد چند خط پیش میبرم و خوشحالم که زنده ام و زندگی اطرافم جریان داره.ازت ون میخوام  علیرغم تمام شرایط شاید ناخوشایند که اطرافتونه بگردین زندگی رو اطرافتون پیدا کنید.بدون ژست بدون تلاش برای نشون دادنش به کسی .واسه خودتون واسه دل خودتون... .ادای شاد بودن و هدف داشتن در نیارید. واقعا شاد باشید.واقعا بخندید.واقعا زندگی رو لمس کنید و بدرخشید.بزارید همه چی دنیاتون رنگ خودتون و بگیره و منحصر به فرد باشه .بزارید برچسبتون  روی هر چیزی که باهاتون در تماسه باشه .مدل خودتون و داشته باشید.استایل داشته باشید.هیچکس توی دنیا الگوی شما نیست چون شرایط زندگی هیچکس مثل شما نیست.هیچکس راهی که شما رفتید رو نرفته اشکهایی که شما ریختید رو نریخته پس حق  نداره الگو باشه خودتون بگردید و بخونید و درست رو پیدا کنید و شبیه درستی بشید که فکر میکنید به شما میخوره .خودتون از ریشه بگردید هرجایی از وجودتون که اصلاح میخواد و اصلاح کنید. روز به روز جلا بدید به وجودتون.  .   خلاصش کنم نازنین های من.....بشید یه نمونه عالی از انسان .یه بانوی عاااالی .یه کسی که چشمش از  عالی بودن آرمانها و سلامتی روح و جسمش برق بزنه ...به به.چه خوشبختم من که شما ها رو دارم

نظرات 36 + ارسال نظر
سمیه26 چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 10:53

سلام عزیزم
مرسی
ای دی من aseman0935

فالوت ون کردم.ولی حتی یدونه پست ندارین توی صفحتون. گفته بودم اکانتهای غیر فعال رو فالو نمیکنم.ولی نود درصد دوستانی که ای دی گذاشتن هیچ پستی نداشتن و هیچ فالووری

سمیه 26 جمعه 8 آبان 1394 ساعت 10:03

وسایل برا پاک سازی و بخورو ماسک و کرم دور چشم لیراک لوسییون ویتامین سی انشانتر- ابرسان بی ام اس.

اها.ای دی تو دوباره بزار. ولی توی اینستای من اصلا مطلبی راجب اینا نیستا.فقط زندگی روزمره هست که شاید واسه خیلی جالب نباشه

نادیا چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 19:20

شما چرا اینقده ماهی؟
حیف اکانت اینستامو غیر فعال کردم به خاطر یه امتحان مهم

عیب نداره عزیزم .چیز مهمی و از دست ندادی

زینب چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 14:13

سلام مانا جان
ادرس اینستاگرامم z.khmr
پسورد صفحه قبلیمو فراموش کرده بودم و این صفحه جدیدمه
صفحه قبلیم(z.kh_1994)

زهرا سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 22:54

سلام مانا جان من جا موندم این پستت رو دیر دیدم میشه خواهش کنم منم تو اینستاگرام اددکنی خیلی دوست دارم بیشتر باهات اشنا بشم و ازت انگیزه بگیرم ادرس اینستاگرامم هست zahra-8787

سمیه26 سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 09:15

نه من اینستگارم نصب نداشتم شماره گذاشتم دیدم خبری نشد بخاطر شما نصب کردم.اونسری شماره گذاشتم.
معذرت میخوام درک میکنم ولی خیلی وارد نیستم عزیزم اینستاگرامو.
توی لیستم که نیستین.میشه یبار دیگه فالوو کنین قول میدم جبران کنم مرسی گلم.اخه خیلی نیاز دارم.وسایلو همچی خریدم موندم چکارشون کنم

چه وسایلی؟؟؟؟

سمیه26 دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 09:38

سلام ماناجون.من هنوز منتظرم.شماره هم گذاشتم.
ادرس اینستاگراممaseman0935

سمیه جان شماره ای ازت نداشتم؟؟؟؟؟برای مشاوره شماره گذاشتی؟؟؟
در ضمن عزیزم فالو کزدم.ولی قرار بود اکانت فعال باشه.نه 0 پست و بدون عکس و یدونه فالو ور. به منم حق بدین اقلا بدونم دارم زندگی خصوصی مو با چه کسانی به اشتراک میزارم

عارفه پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 17:19

ممنون میشم منو هم ادد کنید
arefeh9365

خانومی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 22:04

عزیزم اگه میشه منم اد کنید niloofarasiyaee

ادد شدی عزیزم

الهام دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:58

مرسی که اینقدر نکات خوب یادم دادی بانو.
Elham.ay

Aida دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:41

سلام .
از اشنایی با شما خیلی خوشحالم .
خیلی ازتون انرژی گرفتم .
منم امشب فهمیدم که استعداد خاصی در هنر و بعد فهمیدن ادما دارم . من عاااااشق ادما هستم .
به مشائرهشما خیلی نیاز دارم . لطفا راهنماییم کنید .
عزیزم خوشجال میشم پیجتو ببینم
ranash7

آیدا گلم با کمال میل به ادمایی که میدونن چی از دنیا میخوان کمک میکنم.بهم ایمیل بزن.منتظرم
M.karbalayi@gmail.com

.... دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 17:23 http://chibegamakhe.persianblog.ir

واقعا حالمو خوب میکنی. دمت گرم

خوشحالم

fatemeh دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 09:42

یادم رفت آدرس اینستا بزارم
fatemeh_h257

ریحانه ترکی یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 21:00

سلام میشه لطفا منو هم تو اینستاگرامتون بپذیرین؟ ممنون میشم. اسمم تو اینستاگرام اینه: Reyhanehkhanoom

مینا یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 18:39

سلام. ایدی من :meenakeb

mana یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 11:25

سلام مانا جون
ممنون از وقت و اندژی که برای آگاه کردن آدما میذاری
خوشحال میشم تو اینستا دنبالتون کنم
mana_rad

شانار شنبه 25 مهر 1394 ساعت 21:54

سلام من کلا اولین باره ک تو نت نظر میزارم شما بهترینی

طلا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:17

سلام مانا جان...ای دی من SARAROFOOGARAN...خوشحال میشم با دنیای رنگیت آشنا بشم.

گزمل شنبه 25 مهر 1394 ساعت 13:05

سلام مانا جون،خیلی ی ی ی ی خوشحال شدم از پست جدیدت،منم عاشق پاییزم
من 6ماهی هست عروسی گرفتم ولی چون هنوز شاغل نیستم به بچه فکر نکردم،درحالی که همه دارن بهم تاکید میکنن که بچه خوبه و...به خوب بودن بچه معتقدم ولی اول دوست دارم کارخوبی داشته باشم،حتما برنامه مشاوره رو باهاتون میریزم.
راستی شمارتو که بهم ایمیل کرده بودی وارد گوشیم کردم و تو واتساپ عکس ماه خودتو گل پسرتو دیدم کلی عشق کردمهمیشه شادوسرافراز باشی گلم.

مرسی خانووم

نازلی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 10:27

سلام
دیر ولی پر انرزی
مانا جونم همیشه حرفات باعث میشه من عزممو جزم کنم برا دنیای زیباتر و بهتر
پس بچه باعث میشه ادم پیر نشه دربارش فکر میکنم
یه سوالیم بپرسم دوست دارم اطلاعات زیادی راجع به زایمان طبیعی و سزارین داشته باشم میترسم بعدها تو تصمیم گیری گیر کنم کمکم میکنی خانومی؟؟

حتما.توی پست جدید راجب یه نوع جدید از گفت و گو های تلفنی حرف میزنم.بخونش

نازیلا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 10:19

سلام خوبی مانا جون؟؟
مطالبت تاثیر گذار و عالی هستن
منم این روزا حال خوبی دارم منم بدنبال تغییر زندگیم هستم خیلی وقته از خودم و زندگیم غافل شدم

قراره یه کار جدید انجام بدم که واسه این موردی که گفتی عالیه. پست جدید بخون حتما

ش شنبه 25 مهر 1394 ساعت 01:02

دوست دارم روتختیمو پاییزی کنم یا هر چیز دیگمو...وضعیت مالی داغون ولی روحیه شکرگزار دارم...من تخت جهازمو فروختم.. چون خونم خیلی کوچیکه... دعا کن وضع مالیمون بقدری خراب شده که پول خرید گوشت برای فرزند چهار سالمو ندارم... دعا کنید.. ممنون

متاسفم.امیدوارم خیر و برکت به سمتت جاری بشه و همیشه خوشبخت باشی.

راضیه جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:10

سلام. من واقعا از خوندن مطالبتون لذت می برم و سعی می کنم اجراشون کنم. میشه لطف کنید به منم ایمیل بزنید تا از مشاوره هاتون استفاده کنم؟

اایمیلتو چک کن عزیزم.
M.karbalayi@gmail.com

nahid جمعه 24 مهر 1394 ساعت 18:19

سلام. آی دی من تو اینستا nahid_azz

نیکا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 15:21

آخ جوووون
من عاشق عکس و اینستاگرام هستم
ای دی من s__pakdel
دو تا اندرلاین داره
منتظرم پبجتون رو ببینم بانو

barbie جمعه 24 مهر 1394 ساعت 14:50

وووی سلام مانا جونیییییی

کجا بودی دلم برات تنگ شده بووود
مانا یه خبررررر دارم من
با عشقم تو روز عیدغدیر عقد کردم
خیلی خوشحالمممم
قشنگترین روزامو دارم میگذرونم
انگار دارم واقعی زندگی میکنم
خوشبختیرو حس میکنم

خیلی دوس دارم عکسای اینستاتو ببینم ولی من اینستام فعال نیس ینی فقط واسه فالو کردنو عکس دیدن اکانت ساختم

پارسای عسلو ببوس با نینیه دخترخالم همسنه وثتی گفتی شیرینیشو میبینی قشنگ یاده اون افتادم
اونم الان جوریه که دوس داری فقط فشارش بدی له شه حستو کاملا درک میکنم

خیلی خوبه با خونه داریو بچه و کار ادامه تحصیل میدی موفق باشیییی قهرمان


راجبه الگو داشتن من خیلی راجبه این موضوع فک میکردم ولی حرفات خیلی روم تاثیر داشت سه دور خوندمشون

مانا جون امیدوارم هرچی از خدا میخوای بهت بده خیلی دل مهربونی داری که این انرژیارو به ما میدی

راستی التماس دعا دارم شدید
اگه برات زحمتی نبود برام دعا کن
ممنون عزیزم

مهربون
با پستای پراز انرژی مثبتتتتت

باربی عزیزم خیلی واست خوشحالم. واست آرزوی خوشبختی و عشق دارم.خیلی خوشحال شدم.اکانتتو ب زار فالو مبکنم.با همین اسم.پیام بز اریا

fatemeh چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 15:27

عجب پست پرانرژیی.موفق باشید.خدا پارسا کوچولو رو حفظ کنه

مرسی فاطمه جون

سمیه چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 13:07

سلام مانای خوب و دوست داشتنی.ای دی من توی اینستا so.karimi2014.gmail.com منتظر اد شدن هستم عزیزم

اددت کردم سمیه جون

شایسته چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 12:06

سلام بانوی برتر
مانا جون فوق العاده ای.ممنون بابت اینهمه انرژی مثبت. مررررررررررسی که هستی

ممنون از حس خوبت

مهلا چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 11:06

آدرس اینستا ممنون میشم
Mahla-95

اددت کردم مهلا

ملیسا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 19:30

سلام عزیزم مانا جان فکر می کنم خیلی بهت احتیاج دارم چطور می تونم باهاتون درتماس باشم شما طب سنتی خوندید من جیمیل دارم ایمیل ندارم می تونم ازاین طریق در تماس باشم خیلی بهم کمک می کنی عزیزمی:-D:-D در زیرسایه ی پرورگار منان همیشه خوش باشید وبدرخشید

فرناز.م دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 19:09

به به، چه خوش اومدید! پلیز بیشتر پست بذارید، من بر عکس شما اصلا اینستا رو دوست ندارم، حس خوب وبلاگی رو نداره، من نوشته میخوام، بلند و طولانی و روح نواز، توی اینستا همه چی تحت الشعاع عکس قرار میگیره، ولی توی وبلاگ نوشته،،،
لطفا بیشتر توی وبلاگ بیاید، حس خوب وبلاگ عالیه، کلمات جادو میکنن آدمو. روح آدم با یه نوشته خوب جلا داده میشه...من همیشه چشم به راه مطالب خوب هستم،
من همیشه سعی کردم از دیگران خوبی و محبت و تلاش رو یاد بگیرم، ولی تقلید رو دوست ندارم، از همه یاد میگیرم ولی از فیلتر اخلاقیات خودم رد میکنمشون، نمیگم مدل یا الگو هستم واسه کسی، نخواستم هم باشم، ولی دلم میخواد الگوی زندگی خودم باشم، مثلا اگه امروز یه کار شگفت انگیز انجام دادم، فردا هم، دیروز خودمو الگو قرار بدم و یه امروز بهتر بسازم، خانومای مهربون هم وطنم بیاید بیشتر کتاب بخونیم، از قصه شروع کنید،از رمان، از شعر، کم کم بیشتر و تخصصی تر کنید، ولی خودتون رو از مطالعه محروم نکنید، عمر کوتاهه ها، مانا خانومی ببخش که با سن کمم، نصیحت نمودم در تریبون اختصاصی شما،

سمیه26 دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 16:38

سلام خدمت مانای مهربون که خیلی وقت بود دنبال اینجور سایتی میگشتم و بلاخره دیدم. خیلی خانومی
ماناجون من همه برنامه هارو خلاصه وار نوشتم که بترتیب کدومو انجام بدم و چطوری البته هنوز شروعش نکردم.یجاهایی یذره گیر کردم مینویسمش خودتون ایراداتشو بگین.راستی من تو صورتم سه تا لک قهوه ای دارم اندازه نصف بند انشگت.با این راهکارا خوب میشن؟؟؟
ممنون میشم زود جواب بدین اخه میخوام رچه زودتر شروع کنم.بعد از اینکه 21 روز به امید خدا تموم شد و صورتم خوب شد ان شالله بازم باید دمنوش و خاکشیر و بقیه چیزرا همیشه ادامه بدم؟؟؟اخه سخته
اول اینکه برای یماه جداگونه فقط برای لک صورت آب پیاز و با عسل رقیق و ولرم برای نیم ساعت بذارم رو پوستم بعد شستنش با اب سرد ماساژ ماسک یخ بدم و بعدش اب جعفری (که دستورش برای اون 21 روزه هم بود) رو روی پوستم ماساژ بدم.
در طی همین یماه علاوه بر اب پیاز و جعفری
21 روزشو :

1-(صبح)ناشتا حل شده خاکشیر در اب گرم بخورم. عسل هم اضافه کنم اشکال داره؟ و همچنین صورتمو همون صبح با گلاب بشورم بذارم خودش طبیعی خشک شه.
2- اب جعفری برای 5 روز برای پاکسازی کبد صبح ها ی لیوان و 16 روز بقیش روزی ی بطری اب معدنی که موادش اب لیموترش و 5 قطره روغن زیتونه و ترنجبین(که ترنجبین رو جداگونه هم میشه خورد روزی یه لیوان)
ماسک هایی که بود ماسک عسل و لیموترش هفته ای دوبار-ماسک ماست و نشاسته یکبار- ماست و جوانه گندم یکبار که جمعا 4 تا ماسک برای یکروز در میون یکیشو بذارم بعد ماسک هم باری بسته شدن منافذ ماساژ ماسک یخ(اشکال داره تو قالب یخ ابلیمو بریزیم که گفتین برای منافذ خیلی خوبه(یا گلاب)).
3- (ظهر) خوردن 21 روز روزی ی فنجان چای هل
4-بخور بابونه هفته ای دوبار یبار بابونه و یبار رزماری (که بابونه بعد بخور بخوریم و مقداریشم برای ماساژ پوست سر و موها تو حموم بر ای ده دقیقه استفاده کنیم و رزماری رو نخوریم فقط بخور و حموم)
5- همیشه هم رو پوستمو مرطوب کننده بزنیم و بعدش با یخ ماساژ بدیم.
6- (شب) ی لیوان چای سبز یا دمنوش بابونه با نبات بخوریم.برای 21 روز
و خوردن آب فراوووووووووووووان و میوه و سبززززززززیجات و بادام تا روزی برسه به 21 دونه.
-خوردن روزانه قرص مولتی ویتامین
استفاده از لوسیون ویتامین سی- ضد افتاب و دور چشم

سمیه شمارتو ب زار واست توضیح بدم.کلا همه چیو قاطی کردی خواهر

فریبا دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 16:22

سلام مانا جان

ممنون برای این پست زیبا

خیلی مافق این جمله هستم :
هیچکس راهی که شما رفتید رو نرفته اشکهایی که شما ریختید رو نریخته پس حق نداره الگو باشه خودتون بگردید و بخونید و درست رو پیدا کنید.

هممون احتیاج داریم به شنیدن این جملات به تکرار. سپاس

مانا جون ایدی اینستای من faribazarin2014

اددت کردم ولی ازت هیچ کامنتی نداشتم

مهشید دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 14:10

عزیزم خوشحال میشم پیج اینستاتونم ببینم ای دی منم mahshid_sajjad هستش mahshid v

چشم

مینا دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 13:10

سلام
مرسی بابت این پست خوب و انگیزه بخش.واقعا بهش احتیاج داشتم.مرسییییییییی
وقتی ادم یه سری حرفارو از دیگری میشنوه بیشتر تاثیر میذاره.
خدا پسرتون رو حفظ کنه.
منم دو سه ماه دیگه خاله میشمممممممممم و از این بابت خیلی خوشحالم.

چه خوب مینا جان.قدمش به این دنیا میارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.