بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

پست موقت

دوستای من که واسه مشاوره به من پیغام میدین.من ففط میتونم بهتون ایمیل بزنم.لطفا و لطفا و لطفا  ایمیل هاتون چک کنین.من جواب همگی رو دادم. و لطفا ایمیل صحیح و فعالتون رو بزارین. خانمای که یک شماره رو انتخاب کنن چه پوست و چه سالم خواری و رژیم ...میتونن در هر دو زمینه سوالها شون رو بپرسن

در ضمن مشاوره همچنان به شکل ایمیل و یا تلفن هست و فعلا مشاوره حضوری تا فراهم شدن مکان مناسب (حداقل یک ماه دیگه) انجام نمیشه.مرسی از همکارتون

در ضمن خانم ریحانه....لیلا و صبای عزیز  ایمیلهاتون دائم برگشت میخوره.از همین جا بهتون تبریک میگم که موفق شدین به چنین نتایج درخشانی برسین.همش از اراده خودتون بود و من خدا رو شکر میکنم تونستم یه واسطه باشم برای رضایت و شادی شما. لطفا  با من در تماس باشین.

در  ضمن یه خبر خوب:

میخوام به زودی یه کلوب از عزیزانی که موفق شدن با رعایت دستورها و رژیم ها نتایج عالی کسب کنن تاسیس کنم و کلی دورهمی و برنامه‌هایی هیجان انگیز کنار هم داشته باشیم.خبرشو به زودی میدم.هووورا....چه بترکو نیم ما

نظرات 38 + ارسال نظر
زیبا سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 11:22

مانای عزیز سلام من قبلا وبلاگتونو می خوندم چند مورد هم از راهنماییهاتون هم استفاده کردم برای صورتم ولی متاسفانه به دلایل و مشکلاتی که طی یکسال گذشته داشتم کلا از خودم غافل شدم بیشتر محافظت از پوست صورت و موهام که البته مشکل دار هم هست دوباره دارم به خودم میام .
در حال حاضر دو مشکل اساسی دارم اول اینکه صورتم بخصوص در ناحیه پیشونی و بینی به شدت خشک میشه و پوسته پوسته اوایل فکر می کردم خب چون مرطوب کننده نزدم یا مثلا دیرتر حموم رفتم اما حالا بعد از حمام هم بشدت بین دو ابرو و پیشونی اگه مرطوب کننده هم بزنم پوسته پوسته می شه و من اصلا نمی تونم کرم پودر بزنم چون خودشو بیشتر نشون میده در ضمن بعضی موقع ها هم صورتم جوش هم می زنه حالا نمی دونم به خاطر چربی کرم هست مرطوب کننده هست نمی دونم.
دومین مشکل هم اینه که چون شاغلم و همش مقنعه سرم دو طرف سرم موهاش به شدت کم شده و وقتی موهام و بالایی شونه می کنم به شدت خالی بودنش مشخصه . ببخشید که زیاد حرف زدم و سوال پرسیدم اگه در این دو مورد راهنماییم کنید ممنون میشم
در ضمن 32 ساله هستم .

بهم ایمیل برن دوستم
M.karbalayi@gmail.com

پریناز یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 20:12

سلام خیلی خوشحالم باهاتون اشنا شدم
فکر کنم خیلی چیزا از اینجا یاد بگیرم
مرسی بخاطر اطلاعات مفیدتون
یه سوالی داشتم
میشه یه کم درباره اسطوخدوس توضیح بدین؟؟
ممنون

دخترم چی بگم....یه گیاه دارویی بسیار معطر و بسیار موثر برای آرامش و کاهش اضطراب.روغنشم برای لطفا و بازگردردوندن رطوبت پوست عالیه.توصیه میکنم واسه این جور موارد سرچ کنی خیلی نتیجه جامع و کاملی میگیری

نیکا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 08:17

سلام مانای نازنین
من حدودا سه چهار ساله وبلاگ تون رو می شناسم و میخونم
من پوست خیلی بدی داشتم که احتمال میدم به خاطر شرایط نادرست تغذیه و زندگی نادرستی که از کودکی باهاش بزرگ شدم باشه
که قطعا روی روحیه و شرایط روحیم هم اثر گذار بوده
حدود دوساله که تحت نظر یه متخصص پوست خوب هستم و با توصیه های ایشون و وبلاگ خوب شما پوستم خیییلی بهتر شده
خیلی خوبه که فقط به ظاهر توجه نمی کنید و زیبایی روح رو هم مورد توجه تون قرار میدید هر چند که ایندو تا حدودی به هم وابسته هستن
خواستم ازتون تشکر کنم بابت لحظاتی که صرف این وبلاگ میکنید
و بابت انرژی های مثبت ی که میدید
و صدالبته وبلاگ شما خوانندگان خاموش زیادی مث من داره
از طرف همه ازتون تشکر میکنم و بهترین دعارو براتون میفرستم
خودتون و همه آدم هایی که به نحوی براتون مهم هستند عاقبت زیبا و خوشگلی داشته باشید..

مرسی عزیز دلم. مرسی که همراهمی

مامان حسین( 28 ساله هستم) شنبه 4 مهر 1394 ساعت 20:12

سوالهای منم هنینه ،ممنون میشم یه ضد افتاب خوب برای پوست مختلط معرفی کنید،پیشانی منم در حال خط افتادنه ،و کلا مارک ارایشی خوب برای ریمل،کرم،رژ؟؟؟

ببین عزیز دلم من وسایل خودمو برنداشتی میگم.در مورد لوازم آرایشی دانشم در حد استفاده شخصیه
ضد آفتابم قبلا اون بود الان کلینیکه
کرم پودر مک هست..رژ لب زیاد دارم غالبا از بیو و بورژوا استفاده میکنم
ریمل هم یا اورال یا دیور. سالهاست همین دوتا برند استفاده میکنم

سارا جمعه 3 مهر 1394 ساعت 18:37

خصوصی
مانا جان تو این وبلاگ در مورد بازگرداندن مطالب حذف شده بلاگفا نوشته
http://raze-nahan.blogfa.com/post-956.aspx

مرسی گلم

nikoo چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 14:48

سلام مانای عزیز من مدتی هست که وبلاگتونو میخونم و کلی از نوشته هاتون استفاده کردم الانم چندتا سوال دارم ازتون که ممنون میشم راهنماییم کنین ایمیلمم گذاشتم براتون
من سی و یک ساله هستم پوستم فک کنم مختلطه پیشونی و بینی چرب و گونه ها و قسمت پایین صورتم و زیر چشمام خیلی خشک به توصیه پزشک مدتها از انواع کرم های مخصوص پوستهای خیلی خشک اوریاژ استفاده کردم و اصلا راضی نبودم ولی به توصیه یه فروشنده لوازم پزشکی بهداشتی یکی از کرمهای مرطوب کننده بیودرمارو گرفتم که خوب بود حالت پمپی علاوه بر اون به توصیه شما کرم ویتامین سی سیگل رو هم یه تیوپ استفاده کردم و خوب بوده، برای دور چشم هم چون عینکی هستم و زیر چشام تیره شده از کرم الارو استفاده کردم که راضی نبودم و هیچ تاثیری نداشت تقریبا هر صبح و شب استفاده کردم کرم رنگ بنفشش رو، برای ضد آفتاب هم بیودرما استفاده میکنم که خوبه ازش راض هستم الان تغریبا همه کرمهام تموم شدن و میخوام بخرم بنابر این به راهنماییت احتیاج دارم:
یه کرم مرطوب کننده خوب که پوستو چرب نکنه
کرم دور چشم و ضد تیره گی چشم
کرم ویتامین سی
کرم ضد چروک مناسب برای منی که پیشونیم در آستانه خط افتادنه چون خیلی اخم میکنم
راستی این کرم های روز و شب چین میشه راهنماییم کنی
برای بودجه هم کرم های خارجی معرفی کن ولی قیمتشون نجومی نباشه مثل استی لودر و مک اینا:D
در ضمن من خیلی کم آرایش میکنم پنکک و کرم پود رو اینا اصلا و برای شستم صورتم از پن استفاده کینم که ایرانیه فک کنم مدیلن و راضی هستم ازش.
از پیشنهادات گیاهیتم بابونه رو هر وقت یادم باشه دم میکنم و صورتمو باهاش بخور میدم خیل یوقتا از باقیمونه میوه ها به عنوان ماسک به وصرتم میزنم که هلو و زردالو واقعا برا یپوست خشک من خوب بودن ولی ماسکهایی که ترکیبی با عسل بودن رو چند بار امتحان کردم به نظرم پوستمو خشک تر کردن ماست و جوانه گندمم خوبه یادم باشه هفته ای یه بار میزنم

ممنون میشم ایمیل بزنین و برای سوالها تون مشاوره دریافت کنید دوست عزیز.چون اقلا نیم ساعت طول داره توضیح در خصوص سوالهاتون

ملیسا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 19:23

سلام خوبی عزیزم مانا جان خوشحالم از این که پیامم رو خوندیدوجواب دادید می خواستم نظر تون رو راجبع مولتی ویتامین ایمدین بدونم توی سایت دیدم نوشته بود باید روزی ٢عدد مصرف بشه تاجواب بگیری می خواستم بدونم نمی شه روزی یه دونه مصرف کرد اگه استفاده بشه بعداز چه مدت اثرش توی پوست نمایان می شه باتشکر اززحمت فروان

مریم سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:22

سلام مونای عزیز، دلمون واست تنگ شده عزیزم امروز آخرین روز تابستان هست براتون پاییزی سرشار از انرژی شادی سلامتی و دلی پر از آرامش رو آرزومندم.

مرسی نازنین

ش یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 23:39

چرا شکلک عصبانی؟!

من جواب کدوم سوال شما رو ندادم....لحن سوال پرسیدنتونو ببینین؟؟این چه طرز سواله اخه.

ش شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 19:27

چرا جواب منو اصلا نمیدی؟ کرم برای پوست مختلط کرم روزانه،کرم ارایشی،کرم ضد افتاب ،و کلا مارک های لوازم ارایش مثل ریمل،رژ،پنکک ..؟؟؟ و اینکه برای جای حوش روی بازو ؟!

طناز پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 16:24

سلام مدتی میشه وبلاگتونو پیدا کردم راستش من بدنبال رفع تیرگی کشاله ران اینجا رسیدم منظورم وبلاگ قبلیتونه ولی متاسفانه الان که لازم دارم دیدم پستش نیست میتونم ازتون خواهش کنم دوباره پستی راجه به این موضوع بازم بذارید واقعا لازم دارم
بینهایت ممنون

چشم.توی فرصت مناسب میزارم مطلب

نازیلا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 16:17

سلام-رسیدن بخیر
خیلی وقته پست جدید نذاشتیدها
دلمون تنگیده بسیور

negin پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 13:22

سلام دوست عزیز زندگیت سرشار از لطف خداوند باشه و بهترین ها تقدیم شما بشه نازنین من کارایی که انجام میدم الان یک ساله لک های صورتم کمرنگ شده دیگه جوش نمی زنم و صورتم از جوشهای زیرپوستی پاک شده فقط چرا جوشهای زیرپوستی پیشونی از بین نمیره و سرجاشون هست ممنون و سپاس بی پایان

دلیلش اینه که اون ناحیه صورتتان چرب تره .باید شوینده تون رو تغییر بدین

هستی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 00:38

به به مانا خانوم برگشتن

رها مامان بشری! پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 13:47 http://http:/

سلام مانای عزیز. امروز رفتم کرمهایی که نداشتمو گرفتم. خیلی شور و شوق دارم!!! پیش به سوی خوشگلتر شدن! و مهمتر از اون حس زیباتر!!! ممنون که هستی.

حس قشنگ زندگیت مبارک

فرخنده پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 07:04

مانا جان سلام امیدوارم همیشه شاد باشی من شکم بزرگ دارم راهی برای ان داری ممنونتم

بله عزیزم.ورزش کن.رژیم مناسب غذایی داشته باش و روی لایه استایل سالم کار کن

پرواز سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 18:24

سلام مانا ی عزیز خیلی دلم برای اینجا تنگ شده بود،این پستهای اخیرم مثل همه پستهای قبل عزیز و دوست داشتنی هستن،با دور هم که البته حتما.ر اهم نمیدین و با پست انگلیسی خیلی موافقم،لطفا بازم هرجور دوست دارین پست بزارید،با بهترین آرزوها برای عزیز ندیده ای یعنی شما

مرسی نازنین.چشمممم

هستی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 14:58

مسافرت تشریف بردین خواهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بلی.دیشب ساعت یک نصفه شب بازگشتم!!!!!

ملیسا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 14:38

سلام وروزبخیر خیلی خوشحالم باوبلاگتون اشنا شدم می تونم شماراتون روداشته باشم باهاتون تلفنی صحبت کنم

ملیسا جان منظورت مشاوره است عزیزم؟؟اگر مثبت لطفا پیام بزار توی قسمت تماس با آدمین و ایمیل بزار

رها مامان بشری! دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 14:15 http://http:/

سلام مانای عزیز.
من شروع کردم به خوندن آرشیوتون و از امروز پاکسازی کبد رو شروع کردم. از اینکه به خودم بیشتر توجه میکنم چه ظاهری و چه روحی!!! خیییلی حس خوبی دارم. ممنون که این همه انرژی و شادی رو توی زندگیهامون به جریان میندازی!
من 30 ساله ام و پزشکی میخونم یه جوجوی خوشگل هم دارم که از فرشته کوچولوی شما 3ماه و یه هفته کوچیکتره! منو هم در جمع صمیمیتون بپذیرین!
امیدوارم خودت و خانواده گلت همیشه شاد و سالم باشین.

خوب و شاد و زیبا باشی

..... دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:56 http://chibegamakhe.persianblig.ir

سلام نازنین. لینکت کردم. یه روزی من هم کلی اعتراف خواهم کرد. فعلا تنها اعتراف تلخم اینه که تو تنبلی باهات بدجوری اشتراک دارم

توی تنبلی؟؟؟؟؟؟؟

.... دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 11:31 http://chibegamakhe.persianblog.ir

دوست دارم وبلاگتو. رو‌هستی. اینو دوس دارم

هلیا شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 17:22

سلام مانا خانم امیدوارم خوب باشید
من یه سوالی ازتون داشتم تو طب سنتی راجع به تقویت حافظه مطلبی وجود داره؟؟
راستش من دارم برای وکالت میخونم،مطالب خوب تو ذهنم نمیمونند
درسامون خیلی فرارن کامل میفهمم ولی هیچی یادم نمیمونه
کندرو شنیدم ولی نمیدونم چطوری مصرفش کنم؟؟ضرری نداره؟؟
ممنونم

کندر معجزه نمیکنه ولی ازون جل که مملو از اسید قولی به کمک سلولهای مغزی میاد.سعی کن شعر حفظ کنی و حتما ورزش کن

فرخنده جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 20:12

سلام مانای عزیز من شکم بزرگ دارم چکار کنم

حنانه جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 10:29

سلام امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه
چطور میشه از شما تشکر کرد شما را حواله میکنم به خدا
دیروز حالم خیلی گرفته بود صبحم با همون حال از خواب پا شدم اومدم یه سر بهتون بزنم که چشمم به کامنت خودم خورد و جواب و تلنگر مانای مهربان خیلی خوشحالم اینجا هست و من شما رو دارم من همانی هستم که گفتی کتک واجبم ممنون از خواب بیدارم کردی
مانا من الان دارم میرم کلاسicdlتا از تکنولوژی عقب نمونم و برای هر کاری از این و اون کمک نگیرم
دارم شروع میکنم کتاب بگیرم و محکم برای ادامه تحصیل بخونم
هیچی زیاد اغراق نکنم هر وقت عملی کردم میام میگم
خیییییییییییلییییی دوستت دترم
همیشه مانا بمانید

منم دوستت دارم و به اراده ات افتخار میکنم

آیسان پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 13:49

سلام مانای عزیز
اولین باره که براتون کامنت میذارم و ناراحتم که چرا اینقدر دیر با وبتون آشنا شدم. دو روزه همه آرشیو رو خوندم( توی بلاگفا) و کلی انرژی مثبت گرفتم. نمی دونم چطوری تشکر کنم. ممنون که هستید.

ممنون از شما که خواننده من هستی و انرژی مثبت میدی عزیز دلم

شیدا پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 11:42

سلام مانا جان
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و قسمت بانوی برتر و مراقبت های پوست رو مطالعه کردم
من پوست بسیار حساس و مستعد به جوش زدن دارم میخوام بدونم اگر از ماسکها و لوسیون ویتامین c که شما گفتید استفاده کنم پوستم جوشدار نمیشه
آخه فقط از ضد آفتاب مایع بایودرما میتونم استفاده کنم که به پوستم میسازه و کرم دور چشم
ممنون میشم اگه جواب سوالمو بدید منتظر جوابتون هستم
با تشکر

نمیتونم بهت قول بدم.در مورد هر پوستی باید امتحان بشه .لطفا ویتامین سی رو اول دو شب در میون بزن.اگز نتیجه گرفتی یعنی جوش نزدی دائم استفاده کن.اگر نه مارک محصول تغییر بده

درنا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 23:50

سلام و خسته نباشید من یه بد بخت چاق تنبل بی اراده هستم کمکم کنید بهم انگیزه بده مانا مت خواننده ی قدیمی و خاموشتم کمک کمک کمک کمک کمک کمک

بدبخت چاق تنبل؟؟؟؟
این چه طرز حرف زدن راجب خودت دختر.چجورب خواننده وبلاگ من هستی که راجب خودت اینجوری حرف میزنی

مینو چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 15:42

سلام مانا خانم
من برنامه پاکسازی پوست را شروع کردم و به مدت 5 روز اب جعفری خوردم اما به دلایلی نتونستم ادامه بدم سوالم اینه که پاکسازی را دوباره شروع کنم یا میشه از الان که دو هفته و خورده ای گذشته اب محتوی لیمو روغن زیتون را شروع کنم؟
پیشاپیش ممنون

لطفا از اول شروع کن که نتیجه کامل بگیری

نازیلا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 14:42

شنبلیله همون شرمنده خودمونه
ولی من دوست دارم بانوی برتر ادامه داشته باشه اخه من تازه اومدم تو این جمع
هنوز چند پست از وبلاگ سابق خوندم
اینم برای مانای مهربونم

چشم

نازیلا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 23:04

شنبلیله پست قبلی پاک شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شنبلیله یعنی چه؟

barbie سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 21:10

سلام مانا جون خوبی؟؟خوش میگذره؟؟

مانا جون یه پیشنهاد بدم؟؟
میسه راجبه بانوی برتر به جز پوستو مو باشه؟؟

مثلا راجبه خونه داری خودآرایی آشپزی هنر و کاره دستو ازایبنکارا
مثلا یه هفته بگی فلان غذارو درس کنیم
همه بچه های پایه ثابت تو اون یه هفته اون کیکو درس کنن یا سفره آرایی کنن

البته ببخشید اگه خیلی پروأم
فقط یه پیشنهاده


راستی منم نقریبا یه ساله همه دستوراتو انجام میدم پوستم خیلی خوب شده فقط چند وقت یه بار جوش گیلاسی میزنم که بازم راضبممممم

پاکسازی کبدام سرجاشه
آبلیمو آب صبا هست

ناخونام میرسم
به زندگیم جهت دادم
به خودم اعتماد بنفس دادم

به موهام اهمیت میدم میرسم

تاجاییکه بشه سعی میکنم بانوی برتر باشم

مرسی ازت ممنونم ازاون همه محبتت

چشم

مهاجر سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 13:55

کلییییی اعتراف کردم برات ولی ظاهرا کامنتم بدستت نرسید.
دیگه گذشت. در مورد این پست باید بگم که از زایمانم تا الان 17کیلو کم کردم خیلی آروم و ریز خیلی خوشحالم الان کاملا در وزن نرمال قرار دارم و از شکم و پهلو خبری نیست کلی با خودم کیف میکنم.به وزن قبل از ازدواج رسیدم فقط رژیم کرفس و چای سبز و یه عالمه شنا تو ماه رمضان که استخرها خلوت بود

شیما سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 08:09

مانای عزیز و مهربان سلام. امیدوارم سالم و شاد و پرانرژی باشی.
من تازه با وبلاگت آشنا شدم. اینقدر اطلاعات عالی و مفید توش هست که واقعا نمی دونم از کجا شروع کنم.
قبل از استفاده از مطالب مفیدت خواستم به رسم ادب از محبت بی انتهات تشکر کنم.
موفق باشی.

مرسی شیما نازنین.خو شبختم از آشنایی باهات

نازلی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 23:34

مانا جون خودم چجوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قربونش برم

مرسی عزیزم

نازیلا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 13:57

مانا موضوع چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطوری دستوراتو بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم میخوام به پوستم برسم

عزیزم دوستانی که گفته بودم مدتی مشاوره میگیرن.در خصوص کاهش وزن و سالم سازی پوست .غیر از مطالبی که توی وبلاگ قبلیم هست مدتی مشاوره هم به صورت تخصصی تر انجام میشه. واسه کسایی که مشکل شون جدیتر هست.اگر شما هم.نیاز داری بهم ایمیل بزن و مشکلت و مطرح کن

نازیلا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 13:51

متوجه شدم چقد از قافله عقبم
کدوم دستورات من تازه به جمعتون اومدم هنوزم وبلاگ سابقتونو نخوندم
منم میخوام

نازیلا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 13:48

بعله
اول شدم ایا من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقد خوبه تند تند پست بذارید
میدونی خیلی عزیزی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.