بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

خود درگیری!!!!

شما یک موجود شریف هستی!شما شب شور ورت می داره میای پست میزاری دیگر نمینویسم  در فلان زمینه و فلان و بهمان......شما مطلب را پابلیش میکنی و مثلا میری پی کارت.....شما تا صب خواب مطلب نوشتن توی وبلاگ میبینی و یک دفعه حس میکنی اگر الان نیای اینجا بنویسی میترکی!!!

تازه دوستام شب قبل بعد شنیدن نق ناله هات گفتن خب ننویس!!!!بعدش کیفور شدی.. ... 

نتیجه:از صبح که بیدار میشی و کارگر داری و آب قطع شده و پسرک یه ریز داره عین رادیو جوان بالا سرت شعر میخونه هی به یه بهانه میای مینویسی! !!!

شما هنوز یه موجود شریف محسوب میشی. .....

پی نویس:قالب وبلاگمو دوست دارین

بازم.پی نویس:دلم میخواد از هر کاری که این چند وقت کردم...کتابا...موزیک. .آشپزی. ..کافه ها....از همهوچی بگم.خیلی معلومه تحت فشاررررر بودم؟

نظرات 11 + ارسال نظر
hanane جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 22:11

Salam mana khanom omidvaram haleton khob bashe
Man eteraf mikonam kheyli bihadaf hastam
Nazdike 4 sale darsam tamom shode darig az kochektarin kare mofid
Midonid yekamiyam dalilesh mitone mojarad bodanam bashe fekr mikonam age motahel bodam rohiyam betar az in bod
Eteraf mikonam hich talashi dar jahate behbod va behtar shodane sharayetam anjam nemidam yani fagat khod mitone sharayetamo tagyir bede
Eteraf mikonam chan mahi ke ba shoma ashna shodam rohiyam kheyli behtar shode angize peyda kardam ye tahavolati age beshe to zendegim ijad konam
Eteraf mikonam in avakher akhlagam kheyli bad shode
Eteraf mikonam mesle gablan nistam va asalan be khodam nemiresam hamishe afzayeshe vazn daram postam hamchenan ke dar astane 30salegi hastam pore joshe
Eteraf mikonam mesle sabeg shakre khodayam nistam kasi ke mostahabatam be ja miyavord alan vajebatam ba bi hali anjam mide
Ye eterafe hesi eshgi ham daram ke miyam migam ta ye khorde sabok besham
Dige kheyli tolani shod vali
Eterafe akhar in ke mitarsam rozi berese mana bege dige nemikham benevisam are mitarsam rozi doste majaziye mehrabonamo az dast bedam
Hamishe paydaro mana bashi

حنانه نازنین
شما یک انسان کتک واجب هستی !!!!!
شما یک آدمی هستی که تنبلی و بی حالتو میندازی گردن مجردی! !!!!
پاشو دختر.پاشو برو دنیا رو تکون بده.نشستی منتظر چی؟؟؟؟ میدونستی هیچ معجزه ای در کار نیست؟؟؟میدونستی چشم به هم بزنی یه آدم افسرده 50 ساله ای؟؟؟میدونستی خدا هم با ادمای بی حال و بی انگیزه کاری نداره؟؟؟میدونستی هر اتفاقی که بخواهد واست بیفته تا دستت نزن به زانو پا نشی رخ نمیده؟؟؟پا شو ......بعضیا واسه یک روز عمری که تو داری اینجوری حروم میکنی حاضر دارو ندارشونو بدن
بعضیا واسه داشتن اوقات فراغت و قدرت انتخاب تو حاضر هر کاری بکنن
نکن این کارو با زندگیت. دستی دستی عمرت و روانه سطل آشغال نکن. به هر چیزی اعتقاد داری بزرگترین گناه همینه.....دفعه دیگه که واسم نوشتی برنامه هات مینویسی.و مینویسی چه کاری جدیدی کردی
من خواننده بی حال و بی انرژی نمیخوام
پاشو دنیا رو زیرو رو کن.ا آنه تحصیل بده.هدف پیدا کن.یه هنری یاد بگیر ..با این دستا کارای مفید بکن.مطمئن باش با این حالت متاهلم بشی ظرف سه ماه میشی همینی که الان بودی. باور کن
پاااااا شوووووو .با نشستن هیچی درست نمیشه

سایدا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 10:15

سلام مانا گلی.خوبی عزیزم
میدونم عصبانی میشی از این پست بی ربط من ولی واقعا الان کلا ذهنمو درگیر کرده:واسه پرپشت شدن ابرو و مژه باید چیکار کرد؟
اعتراف میکنم تخصصم تو خورد کردن اعصاب بیسته

اعترافات ژان ژاک روسو شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 20:58

سلام
چه پست عالی...!

خوب اعترافاتم خیلی خجالت آوره ولی واقعا گاهی نیاز داریم اعتراف کنیم

اعتراف می کنم که مهمترین مسئله زندگیم، بر خلاف چیزی که همه فکر می کنند (که توفیق، تحصیل، یا هر چی باشه) خوردنه... خوردن تمام فکر و ذکر و دغدغه منه... هر وقت هم خواستم رژیم بگیرم، نتونستم، یعنی نخواستم چون عاشق خوردنم و این عشق به خوردن منو از خودم بیزار کرده

اعتراف می کنم که دیوانه وار تنبلم (بازم علیرغم تصور دیگران) ولی این مبارزه ای رو که تو باهاش داشتی نداشتم متاسفانه... و این تنبلی آسیبهای زیادی به زندگی ام زده

بقیه اعترافاتم خیلی ضایع است...

ما که همه جوره نوشتنت را دوست داریم
خوش باشی

شین پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 18:31 http://basedonmyviewpoint.blogsky.com/

خب منم اعتراف می کنم که تنبلم شدیدا...خواب آلو و همیشه دچار کم خوابی ام! اعتراف می کنم معمولا نمی تونم خشمم رو کنترل کنم و خصوصا در رابطه با عزیزانم یک دفعه تبدیل به اژدها میشم!
اعتراف می کنم کلی هدف و برنامه تو سرم وول می خوره و نمی تونم پیگیریشون کنم...
راستی منم عاشق کافی و قهوه ام و از مادر شدن می ترسم!

دارم حس میکنم خشم یکی از ویژگیهایی نهان بیشتر ادما ست و دلیلش ابراز نشدن خشمی کودکیه. کاش حواسمان به بچه هامون بیشتر باشه

minoo چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 11:32

سلام، خیلی خوشحالم که حالت خوبه و شوق نوشتن دوباره داری:)
من مطالب بانوی برتر رو پرینت گرفتم و میخوام شروع کنم که حسابی بدرخشم :) کلی در این زمینه تحقیق کردم و باید بگم که بهت ایمان اوردم و ازت ممنونم که این تجارب ارزشمند رو در اختیار ما قرار دادی و باید بگم اگه شروع کنم به انجامش با باور کامل همه رو انجام میدم چون میدونم همش درسته.
یه نکته ای بگم که جدیدا متوجه شدم که مارک هایی مثل الارو و اوه تولید داخل هستن و الکی ملت رو با اسمشون گول زدن.
ممنون میشم نظرت رو درباره قرص های ایمیدین و هیر برست که مولتی ویتامین هستن به ما بگی، این قرص ها الان در زمینه پوست و مو خیلی رواج پیدا کردن و قیمت بالایی دارند. اما نکته اینه که با قطع مصرفشون دوباره به حالت سابق برمیگرده بدن! حالا به نظر شما ایا عقلانیه که از این محصولات به عنوان مولتی ویتامین استفاده بشه؟
درباره شامپو هم خیلی تنوع زیاد هست و انتخاب مشکل! ممنون میشم پیشنهاد شما رو بدونم.
و اینم بگم که الان اکثر افراد ویتامین دی پایینی دارند که یکی از علت های ریزش مو هست، خوبه که الان که تابستونه خودمون رو از نعمت افتاب محروم نکنیم.
ببخشید که پرحرفی کردم بیصبرانه منتظر نوشته های جدیدت هستم حالا در هر زمینه ای که خودت صلاح میدونی :)
موفق و شاداب باشی مانا خانم

سلام دوست من
من هنوز از اینکه آلارم داخل ایران تولید بشه مطمئن نیستم.خودم هر شب امیدیم میخورم. و هیر برست نمیشناسم.

maryam سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 19:49

سلام مونا بانوی عزیز چه خوبه دوباره می بینمتون.گل پسرو ببوسید.در پناه خدا

نسترن دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 21:02 http://privatenotebook.blogsky.com/

به نظرم حق داری بگی از فلان و بهمان نمی نویسم ... تجربه وبلاگ داشتن مدل شما رو نداشتم ولی حجم خواسته ها و سوالات آدمهای مختلف می تونم حدس بزنم چه فشار سنگینیه ... من قالب وبلاگ رو دوست دارم
تمام موضوع هایی که گفتید می خواید بگید موضوعات موردعلاقه منن :)))))
منتظریم بانو

چشم نسترن بانو

شهناز دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 13:20

سلام علیکم ..خیلی خوشحال شدم از این خبر این یعنی دل به دل راه داره منتظر نوشته های پاک و زلالتون هستم و دوستتون دارم

مرسی نازنین.منم عاشق همه خواننده های خوب و باصفا مثل شما هستم

barbie یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 18:29

وااای سلام مانا جووون
خیلی خوشحال میشم نوشته هاتو میخونم حتی راجبه اتفاقای روزانه ات یا همون ماجراهای روزانت

قالب وبلاگ عالیهههه
خیلی خوشحالم الان
دوباره میخوای تند تند پست بزاری
نوشته های هیجان دارو شیطنتای روزانتو بخونم انرژی بگیرم

منم خوشحالم عزیزم

خانوم مهربون خونه یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 17:12

راستی منتظر پی نویس شماره دو شما هستم...

چشم حتما به زودی زود

خانوم مهربون خونه یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 17:11

سلام مانا جون.
الهی بگردم.
نتونستی قید خونه مجازی تو بزنی نه...
عزیزم اصلن به دل مهربونت نمیاد اینجوری بگی.
اینجا کلی ادم هستن که عاشقتن و به خاطر خوبی هات، دعا به جون خودت و خانواده ی عزیزت میکنن.انشاالله این دعاها شیرینی زندگیتو صدبرابر کنه.

قالب وبلاگت عاااالیه....سبز مثل نوشته هات....

بمون اینجا خانومی...
من تا حالا از شما سوالی نپرسیدم شکرخدا که وقتت رو بگیرم..
تا جایی که تونستم از بین کامنتها جواب سوالمو پیدا کردم اما خیلی منتظر نوشته هاتون هستم.هر روز میام وبلاگتو نگاه میکنم.

درپناه حق

مرسی که اینقدر مهربونی عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.