بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

خیلیا بهم میگن فضای وبلاگمو دوست تدارن. یعنی محیطش و

خودمم همینطور.ولی نمیدونم چجوری باید تغییرش بدم قالب وبلاگ. کسی هست که راهنماییم کنه ایا؟؟؟؟؟

اصلا میخواین برگردم بلاگفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 00:44

عزیزم خیلی ممنون ک نوشتی،خییییییلی ماهی خیلی...واقعا خیلی خوشحال شدم، با نوشتنت خیلی آرامش میگیرم،هر روز ب خونت سر میزنم.
****مهم قالب وبلاگت نیس مهم مطالب بی نظیرته****
خواهر جونم واقعا خسته نباشی،تو برا من ی دنیا امید هسی،پارسا کوچولو بخاطر شعر خوندش ببوس،خیلی مواظبش باش،منتظر پست بعدیت هسم

مرسی عزیزم.سپاسگذارم

نگین یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 22:47

سلام من به هردو وبلاگت سر می زنم قبلی برام خاطره شیرینی از آشنایی با شمارو داره و چدید نیز برام دوست داشتنی خواهد بود نازنین حس بودنت نوشتنت و گفتار شیوات برام هرروز لذت بخش و بمهم و بیادماندنی خواهد بود منتظر دیدن و خواندن نوشته های جدیدت خواهم بود فقط خدا کنه مشکل اینترتم زودتر حل بشه وگرنه غصم میشه هرجا باشی خوشحالم که می نویسی .

ممنون نگین گلم

فرناز.م یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 17:13

این قالب وبلاگ خیلی نازه، آرامش بخشه،

مرسی فرناز جون

الی یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 16:12

قالب وبلاگ خوبه به نظرم
نه همینجا بمون مااااااااااااااااااانا

الی؟؟؟؟؟کدوم الی هستی تو دختر........نگو که.......

پرنده ی گولو یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 11:32

سلام
قالب عوض کن
بلکه بهتر شد
و عزیزم
برای خودت بنویس
تو معرکه ای
من که جواب خیلی سوالهام رو پیدا کردم

مرسی گولویم.واقعا بلد نیستم چجوری. کمکم کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.