بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

البته واضح و مبرهن است که انسان وقتی نمینویسد خیلی بسیار ریاد پشتش باد میخورد.ما نیز ازین قائله مستثنا  نیستیم!!!حقیقتش حرکتی که بلاگفا زد چنان ناجوانمردانه بود کلا مود ما رو نابود کرد.فکر کن سه سال وبلاگنویس باشی با کلی دوست و آشنا. انگار توی یه محله دوست داشتنی که همه همسایه هاشم میشناسی زندگی کنی .بعد یهو بی خبر بیان در خونه شما و همه همسابه ها رو بدون اینکه بهتون بگن وقتی نیستین قفل کنن و برن.خودتون تصور کنین.نه دوستان رو بهشون دسترسی دارین.نه به توی خونتون دسترسی دارین

فقط نمای ساختمون معلومه.من شخصا در نقش یه آدم امیدوار دو ماه اومدم وبلاگمو تماشا کردم به امید اینکه یه روزی بیام و درش باز شه.ولی خب نشد......و کوله باری کامنت نخورده موند اونجا.اینجا رو نمیشناسم. شاید دوسش ندارم.نمیدونم ...دقیقا حکم.همون حاشیه امنیت که بهش عادت میکنیم و زندگی هر از چندی چوب به دست وادارمون میکنه به حرکت.و ما چه بخوای چه نخوابم چه خوشمون بیاد   چه نیاد باید یه تکونی به بدن مبارک بدیم.به هر حال اینقدر اینجا مینویسیم که یا بلاگفا باز بشه و بریم سر خونه زندگیمون یا اینکه همینجا موندگار

میشیم و دعا میکنیم دوستانو خوابنما شن و پیدامون کنن و یا اینکه دوستای جدید بیابیم.به هر حال مطالب قبلی بانوی برتر توی همون وبلاگ قبلی هست....اینجا هم قراره بر همون سبک و سیاق بره جلو......

روز و روزگارتون پر از حسای قشنگ

کلی کامنت و به دلیل ناواردی به جای تایید حذف کردم....خودم میدونم.............جمیعا صلوات!!!

نظرات 33 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 12:25

سلام. چه قدر خوشحالم که دوباره نوشته هاتونو میخونم و از حال تون باخبرم.

اینجا یه جوریه!!

موافقم ولی با هم یه جور خوب نیکنیمش

سعادت دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:34

سلام ماناى عزیز. من یک دوست قدیمى ولى ناشناسم. دو سالى هست که همراه وبلاگت هستم و کلى ازش مطالب خوب یاد گرفتم. کلا وبلاگ خون حرفه اى نیستم و فقط ٤-٥ تا وبلاگ رو دنبال مى کردم که همه به لطف بلاگفا پریده. دیروز اتفاقى وبلاگ جدید شما رو کشف کردم و کلى خوشحال شدم
خونه نو مبارک باشه. انشاالله اینجا هم میام و بهت سر مى زنم. البته دیگه غیر خاموش

خیلی هم عالی.منتظرتم

فرزانه یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 15:51

سلام ماناجون
حالت چطوره؟ خیلی وقت بود ازت خبری نبود. خوشحالم که دوباره اومدی. ضمناً خونه نو مبارک .
امیدوارم دوباره مطالب خوب و نابت رو تو این وبلاگ داشته باشیم .

ارادتمند فرزانه از نیشابور
( گاهی منو با یه دوست دیگه اشتباه می گیری واسه همین اینو نوشتم)

من شما رو از روی ایمیلت میشناسم.خوس اومدی عزیزم.

فرناز.م یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 13:14

تمام نظرات هم توی تبلت همچنان باز میشه، هر کدوم رو که خواست ید بگید براتون بفرستم

فرناز.م یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 13:12

مانا خانوم تمام پست های قبلیتون توی تبلت من باز میشه، همه رو دارم، خواستید امر کنید ایمیل کنم براتون

ممنون میشم فرناز نازنینم

نهال یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 10:48

سلام ماناجون
خونه جدید مبارک عزیزم
یه همچین بلایی چندبار تو زندگیم برام رخ داده و با تمام وجودم حس ناخوبتو درک میکنم...
مگه میشه پیدات نکنیم!!!
به هرحال اینجا هم سراپا گوش جان میسپارم به گفته های دلنشینت
تازه اینجا استیکرهاش باحالتره

مرسی نهال گلم.مهم ابنه باز داریم دور هم جمع میشیم

دلابانو شنبه 6 تیر 1394 ساعت 18:26

مانا منم پستاتو دارم عزیزم. نظرات رو هم شاید تا یه حدی داشته باشم. فکرکنم پستایی که سوال زیاد پرسیده بودن رو داشته باشم. الان دم دستم نیست آخه.
اگه اونایی که مریمی جان فرستادن مشکلت رو حل نکرد بگو منم بفرستم.

قراره مریم.جان بفرسته ولی اگر کامنتا رو هم داری واسم بفرست.واسه کتابم حتما لازم نیشه

فرناز.م شنبه 6 تیر 1394 ساعت 13:46

سلام، روزی صدبار میرفتم بلاگفاتون که ببینم کی میاید، واقعا خوشحالم که هستید،دوباره، شادتر از قبل، پرانرژی و باانگیزه

مرسی عزیزم.منم دلم واستون تنگ ده بود

مریمی شنبه 6 تیر 1394 ساعت 13:37 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

سلام گل من . این لینک رو از طریق فیدلی کپی می کنم . اگر نمی تونید آرشیو رو ببینید من می تونم براتون کپی کنم و تبدیل بشه به ورد . http://monaka.blogfa.com/1390/08 . منتظر هستم . سلامت باشید .

نه عزیز دلم نمیتونم ببینم. اگه تبدیل به ورد بشه بی نهایت کمک بزرگی واسم و ازت یک دنیا سپاسگذارم

... شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:00 http://chibegamakhe.persianblog.ir

بارها به وبلاگت سر زدم. خوشحالم که میتونم بخونمت. لینکت کرده بودم. حالا باید این یکیو بگذارم

مهاجر شنبه 6 تیر 1394 ساعت 02:44

داااااالللی مانا جان پیدات کردم فکر کردم رفتی که رفتیاااا. خونه ی جدید مبارک خدا وکیلی بنویس تند و زیاد بنویس نوشته هات بهم آرامش میده

سلاااام دوستم.چطوریایی.فرشته ات چطوره.؟؟؟

barbie جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:17

راس میگی مانا جون؟؟؟
انگار بهم امید دادید بخدا
ولی زاج سفید که معرفی کردید عالی بود
چون بوی بدو میگیره
مرسی عزیزم
خیلی کمکم کردی
حالا از فردا باید برم رو افکارم کار کنم
واقعا باید اون جملتونو به من بگید:
میشه یه ذره دست از سر خودمون برداریم

barbie جمعه 5 تیر 1394 ساعت 16:19

چشم حتما میرم به یه دکتر غدد
چون قبلا دکترپوست رفتم اصلا اهمیتی نداد
راستش مانا من مثلا اونجوری نیستم زیر کولر یا وقتی هوا خوبه عرق کنم
مثلا وقتی میرم پیاده روی یا وقتی تحرکم زیاده عرق میکنم
مثلا از خونه میخوام برم دانشگاه یه ذره عجله میکنم عرق میکنم ولی وقتی دیگرانو میبینم عرق نمیکنن میمونم
یا تو یه اتاق که گرمه و همه گرمشونه من زیر بغلم خیس میشه ولی بقیه اینجوری نیستن
لاغر هم هستم از پودر بچه هم استفاده کردم تاثیر نداشت
ولی انگار کل بدنم داغ میکنه چون احساس میکنم صورتمم داغ کرده
خودم خیلی احساس میکنم از کبدمه
بدنم انگار داغه از داخل
لنظرتون بیماریه بدی دارم؟؟؟

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه بگم دقیقا باید بری یه فکری به حال افکارت بکنی چی میگی!!!
خب تو هوای گرم.منم همینجوریم. مگه همه ادما مثل همن؟؟؟؟بیماری بد چیه اخه!

مریمی جمعه 5 تیر 1394 ساعت 13:48 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

راستی دوستم ... آرشیو نظرات هم از طریق لینک فیدلی قابل مشاهده هستش . باز هم امیدوارم دیگه هیچ وقت همچین مشکلی تو زندگی برات پیش نیاد . آمین ! شاد باشی ...

مریمی جمعه 5 تیر 1394 ساعت 11:26 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

سلام دوستم . خوبی ؟ راستش من از طریق فیدلی قبلا وبلاگتونو می خوندم . از تاریخ 18 بهمن 91 آرشیو وبلاگتونو دارم . اگر نیاز دارین می تونم کپی کنم براتون بفرستم . می دونم حس بدیه . چون منم یک بار آرشیو دو ساله مو از دست دادم . شاد و سلامت باشی . ایدون باد !

حقیقتا ممنونت میشم عزیز دلم.واقعا نیاز دارم در دسترسم باشن

سپیده جمعه 5 تیر 1394 ساعت 02:37

سلام عزیزممممممممم،من با اینکه چند ماهی بات آشنا شدم و همه نوشته هاتو حفظ شدم از بس خوندم و یادداشت برداشتم وقتی دیدم دیگه نیسی بات قهر شدم...عزیزم وبلاگ جدیدت مبارک،مطمئن باش مث قبلی عالیه...تنوع خوبی میشه واسه همه دوستان.انقد حرف دارم بات نمیدونم از کجا بگم،من خواهری ندارم ولی تو رو خواهرم میدونم خیلی سختی کشیدم با وجود سن کمم...خواهر گلم خیلی ماهی،خوب بودنو به همه یاد میدی خصوصا تو خانواده...همیشه دوستت میمونم

ممنون سپیده جان

barbie جمعه 5 تیر 1394 ساعت 01:11

مانا جون ببخشید نیومده میخوام کچلتون کنم
ولی واقعا اوضام وخیمه
من با زاج سفید هم تعریقم کم نشد
برم دکتر؟؟؟متخصص چی برم؟؟
اصلا نمیدونم چیکار کنم فقط زیر بغلم تعریقش زیاده دستام اصلا عرق نمیکنه
قبلا دکتر پوست رفتم خیلی جدی نگرفت
این ماه برای بار دوم پاکسازی کبد کردم ولی باز تاثیری نداشت
ینی من خوب نمیشم؟؟؟

اطفا دبه پزشک مراجعه کن و یه ازمایش چک اپ انجام بده

barbie پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 21:50

وای سلام مانا جووووووووون
وااای قربونت بشمممم انقد دلم برات تنگ شده بود که نگووو دلم برات قد نخود شده بود واقعی
امیدوارم منو یادت باشه مانا جوووونی
ببخشید شکلک بوسش اینجا یه خرده زشته
بووووووس

مگه میشه شما رو یادم بره.خوش اومدی دوست مهربونم

ازاده چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 15:50

من تازه با شما اشنا شدم
واقعان لذت بردم از نوشته ها
دلم می خاد همیشه همراهتون باشم

قدمت روی چشم دوست من

گلبهار چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 01:05 http://torshilite.persianblog.ir/

سلام خوشحالم که شما از زندان بلاگفا خلاص شدین !
به نظرم اسم وبلاگ رو اشتباه نوشتین .

نیوشا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 13:26

وای مانا چه خوب که پیدات کردم

ممنون گلم

گلابتون بانو دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 15:02 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

سلام
خونه نو مبارک! انشااللهبرات اومد داشته باشه!
بلاگفا اصلا به روح اعتقاد نداره اصلا!!!!
اما اینجا خیلی خوبه! زود بهش عادت میکنی.

+ اثاث کشیت رو اطلاع رسانی کردم.

مرسی عزیز مهربونم

کیوی دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 12:23

سلام مانای خوبم
وای چه خوبه پیدات کردم
انگار طوفان شن شده چشام نمیبینه بعد چند روز از لا به لا شنا عزیزمو پیدا کردم که زنده اس و من شادم
بلاگفا خیلی نامرده...
منزل جدید مبارک عزیزمممم

قربونت برم مهربووووون

مریم یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 16:19 http://telesmenegah.blogfa.com

سلام مانا نازنین منم خیلی از بلاگفا ناراحتم وامیدوارم در خونه هامون باز بشن
ما هر جور شد مانا جون رو پیدا می کنیم
خیلی نوشته هات شخصیتت راهنماییهات تو زندگیم موثر بوده و شرایط زندگیمو به تو نزدیک حس می کنم در کنار تمام یادآوری ها و آموزشهای مفیدت از نکات تربیتی پسر کوچولو هم بنویس چون خیلی قبولت دارم می خوام ازت یاد بگیرم

ایشالا.من که از خدامه.خوش اومدی

شهناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 08:48

سلام علیکم طاعاتتون قبول .ما که چشممون خشکید از بس منتظر شما شدیم و امان از بلاگفا که دوستان رو از هم جدا و بی خبر کرده شما رو از وبلاگ پرنده گولو پیدا کردم خیلی خوشحالم اگه اجازه بدین تو وبلاگ و سایتهایی که می خونم ادرس جدیدتون رو بگم میدونم خیلی ها مثل من چشم انتظار شمای عزیز هستن ممنون که دوباره اومدین

ممنون عزیز دلم .منم از دوباره دیدنتون واقعا خوشحالم

دختر مهربون شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 17:28 http://Kindgirl.blogsky.com

سلام من دیروز با وبلاگتون آشنا شدم و کلی از پستهای بلاگفاتون رو خوندم خیلی لذت بردم از آشنایی با شما و استفاده کردم از تجربیات و مطالبتون موفق باشید

خوش اومدی دوست من

Myland شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 00:37

صلوات
خوش اومدی
مانا مهمون به روی خوش صاحبخونه میره مهمونی
خونه صاحبخونه عوض شده ولی دلش همون دله
سخت نگیر

رفیق خوب و قدیمی من....با وجود ادمایی مثل تو کلا همه جا دوست داشتنی. مرسی که اومدی اینجا

z.fateh پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 16:02

سلام مانا جون
من جزء اون دوستای جدیدتونم،وبلاگ قبلیتون عالی بود
سوالم در مورد پوست و ...
خوندم تو وبلاگتون ک دیگه دوس ندارید واسه پوست چیزی بگید وب یم سراغ کامنتاتون
اما اجازه بدید لین دفعه بگم
قدم 160 وزنم 47،اشتهام وحشتناک کمه،صورتم زیاد جوش میزنه و جاش هم میمونه،کک و مک دارم،بدنم مخصوصا.. جوش میزنه
چکا کنم پوستم خوب شه؟؟؟؟؟
تنها چیزی ک استفاده میکنم ضدآفتاب سی گل60
البته مدام نیس متاسفانه
نه اینکه نرفته باشم دکتر اما درست راهنمایی نمیکنن ی نسخه میپیچن گرون ک میای میبینی اونایی ک نوشتن به پوستت نمیسازه
ضمنا دوس دارم کمی چاق شم
نسبت به خودم کم توجهم،دو ماه دیگه جشنمه کمکم کنید لطفا

سلام عزیزم. من جایی نگفتم دوست ندارم در مورد پوست حرف بزنم.گفتم.توی پستای نامرتبط کامنت پوست نزارن دوستان.بگذریم
پیشنهاد میکنم.سریع آزمایش کم‌خونی و تیروئید ب ده.بعید میدونم این دوتا یکیشون یه اشکال کوچیک نداشته باشه
در ضمن هر روز صبحت رو با لیوان آبگرم که توش یک لیموترش تازه چگونگی و یک قاشق عسل داره شروع کن.پوستتو از روشهایی که توی وبلاگ قبلی هست لایه برداری کن.یه مدت ترنجبین بجوش به روشی که به نوزاد میدن بخور تا کبدت پاک شه.لطفا به موقع ضد آفتاب و مرطوب کننده بزن.اینا چیزای پایه مراقبت پوسته.حتما پوستتون هر روز با پوست لیموترش ماساژ بده.شبا قبل خواب به صورتت گلاب بزن......به هیچ عنوان روی جوشان لوازم آرایش خصوصا انواع نامرغوب استفاده نکن.و.....شکر نخور.سسس قرمز نخور.سوسیس و کالباس نخور.شکلات نخور.......سرخ کردنی نخور
لطفا با خودت دوست باش.خواهش میکنم

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 15:57 http://pasazvesal.blogsky.com

سلام خوش اومدی...

انصارامینی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 10:30 http://hiwayeomid.blogfa.com/

سلام بلاگفایی.
برای قدیمی ها سخت تره...
یکی یکی همدیگرو پیدا می کنیم غم مخور دوستم.

مامان(مامان باران) سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 06:10

منزل نو مبارک
اگرچه منزل قبلی خیلی جذابتر بود
ما هم دوستش میداشتیم
ولی همت کنیم
اینجا هم گرم میشه
یاعلی

ایشالا.به کمک شما

مهناز سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 01:35 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogsky.com

سلام مانای عزیز...خیلی خوشحالم که اینجا می بینمت . به نظرم بلاگ اسکای مزیت های بیشتری داره نسبت به بلاگفا ولی من هنوز هم دلم بلاگفا رو می خواد:/
راستی کامنتهایی که حذف کردید پس از حذف میره در قسمت"زباله" و فکر میکنم از اون قسمت دوباره می تونید برشون گردونید

سلام عزیزم.اخه اونجا هم یه فن اساسی زدم!!!!

دلابانو دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 22:47

دیدم یه کامنتام نیست ها:))))
منم دلم برای دوستام تنگ شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.