بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بانوی برتر

بانوی نازنین اگر به دنبال جایی برای حال خوب هستی ؛ خوش آمدی

بلاخره منم اومدم

خدا نگذره ازین بلاگفا!!!!

لطفا اگه کسی از دوستان اینجا رو کشف میکنه به بقیه عزیزان اطلاع بده شاید خدا خواست بازم دور هم.جمع شدیم

پی نوشت:

اینجا یه جوریه! !!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مری سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 01:49

مانا جان یه سوال.پوستم به شدت شل شده به خصوص سینهام که شیر میدم و پوستم دون دون شده پاهام خیلی سر زانوهام داره سیاه میشه نمیدونم چرا دارو مصرف نمیکنم.ببخشید پرسیدم اخه ناراحتم خیلی مرسی گلم

منم نمیدونم!!!واقعا چرا!!!!!واسه سینا پیش یک متخصص زنان.واسه سیاهی سر زانوها توی داروخونه کرم مخصوص هست.یه کنم روحیه میخواد و مخصوصا اراده

مری سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 01:25

سلام مادر دخترام خوبین .....بانوی عزیز بسیار ناراحت شدم براتون واقعا که حس بدیه زحمت زیادی کشیدین اما بازم تلاش میکنین مرحبا..... بانو من 2 ماه حال حوبی ندارم اصلا به خودم نرسیدم نه کرم نه هیچی هنوزم بزور ولی انگیزم شمایین....

آرزو دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 12:53

خیلی خوشحالم که پیداتون کردم...

nazli دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:29

,khobi chegadr khoshhalam baz tonesti benevisi

Salam manajonam

سلام دوستم

دلابانو یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 23:33 http://delabanoo.blog.ir/

راستی تا اینجا جاگیر نشدین بگم گویا بلاگ از بقیه سرویس ها امکاناتش بیشتره:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.